  • Data: 2018-01-29 21:37:09
    Temat: Re: Konto tanie dla seniora
    Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy aktualnie istnieje w jakims popularnym banku konto dla osoby starszej która
    chce po prostu mieć je za darmo, miec mozliwośc wyjęcia emerytury z bankomatu i
    przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

    > Większość ROR-ów jakie przeglądnąłem ma wymaganie ze za karte placi sie 5-8pln
    jesli sie nie przepusci przez system 300-500pln.

    > Niby dac sie da zrobić ale jednak nie zawsze tyle ta osoba karta zapłaci.
    >
    > Czy jest jakies konto które spełnia takie niewygórowane wymagania czy po prostu
    trzeba sie pogodzić z tym paruzłotywym podatkiem kartowym?

    Taką stronę kiedyś zrobiłem: http://telefix.ugu.pl/banki.htm - w miarę
    aktualna, może ci się przyda.

    --
    Grzexs