  • Data: 2018-01-31 09:37:51
    Temat: Re: Konto tanie dla seniora
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 18:35:00 UTC+1 użytkownik SERG napisał:
> [...]
    chce po prostu mieć je za darmo, miec mozliwośc wyjęcia emerytury z bankomatu i
    przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

    jesli sie nie przepusci przez system 300-500pln.

    trzeba sie pogodzić z tym paruzłotywym podatkiem kartowym?

    > Sprawdź Millennium Bank.
    > Sam u nich mam konto od 2011 roku.
    > Wystarczy 1000 zł wpływu miesięcznego na konto + 1 operacja kartą (nawet
    > na 1 zł) by mieć prowadzenie konta za free wraz z wypłatami ze
    > wszystkich bankomatów w PL również za free. Obsługa kasowa oczywiście
    > też jest za darmo.
    > Trzeba tylko przy zakładaniu konta i karty uważać by nie wepchali
    > jakiegoś dodatkowego i opcjonalnego ubezpieczenia do karty.

    OK. Zerkniemy. Millenium jest najbliżej nieco w kiepskiej lokalizacji.
    Ale moze warto...