eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale? › Re: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
  • Data: 2019-05-16 11:16:14
    Temat: Re: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 10:25:10 UTC+2 użytkownik ń napisał:

    > Zastanawiałem się, kto pierwszy wezwie policję.

    I wezwał ktoś? Dokończ tą fascynującą historię, zamknęli w końcu?
    Kontr-przykładu nie dam, bo od lipca mam pierwszą styczność z mille, póki co prawie
    800zł wiśni/orzeszków + korzyści z ubezpieczenia.
    A przy próbie zamknięcia dają orzeszki ;>
    Zobaczymy, co będzie, jak przestaną.
    Ale teraz banki boją się takich numerów, nawet mBąk już odpuścił, widać Rzecznik
    Finansowy nie jest jedynie malowanym urzędem.