eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale? › Re: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
  • Data: 2019-05-16 19:58:20
    Temat: Re: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-05-15 o 13:10, jakson pisze:
    > Skusiłem się na promocję konta + karty kredytowej w Millenium (dają 400zł + np. bon
    do empiku na 100zł) i okazało się, że wymaga to aż 3 wizyt w oddziale (!).
    > Też tak mieliście?
    > Naprawdę nie ma innej opcji?
    >
    > Po wypełnieniu wniosku o konto trzeba iść do oddziału, ew. zamówić kuriera
    (weryfikacji przelewem nie mają). Przy okazji trzeba zmienić 2 rzeczy - ich system
    domyślnie ustawia, że nie jest się rezydentem PL a język do kontaktu na rosyjski.
    > Potem należy wypełnić wniosek o KK, czekać na telefon, przejść wstępną weryfikację
    i iść do oddziału z zaświadczeniem o dochodach (mailem czy przez konto wysłać się nie
    da).
    > Po weryfikacji zaświadczenia trzeba iść jeszcze raz, żeby podpisać umowę o KK.
    > Innowacyjność pierwszej klasy.
    >

    nie wiem dlaczego tak miałeś, ale mam dwie KK z Mille, obydwie dostałem
    na podstawie obrotów na koncie

    obroty robię, tylko przelewy własne, gdyż dzięki temu mogę korzystać z
    innej promocji (60 zł moneyback za płatność debetówką i BLIKiem)

    nie byłem ani razu w placówce, zadzwonił gość, wniosek ogarnęliśmy
    telefonicznie, kurier przyniósł KK i to wszystko

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1