eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale? › Re: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
  • Data: 2019-05-16 10:19:08
    Temat: Re: Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś likwidowaliśmy rachunki w mille ze dwa lata, ciągle pozostawał jakiś fafnasty
    "rachunek techniczny" otwarty, "nie da się bo
    nie da się" a centralę (czy centralny dział prawny) mamy w Gdańsku i co nam zrobicie,
    to był koszmar nie wart 200 zł.
    To nie żart: poszedłem kiedyś (chyba po dwóch latach) do oddziału, położyłem na stole
    dyktafon i zażądałem zamknięcia wszystkich
    rachunków, zrobiła się rozróba wycieczka kierowników przyleciała i zażądała zabrania
    dyktafonu, powiedziałem że zabiorę natychmiast
    jak tylko wyłączą monitoring i wskazałem palcem na kilka gapiących się na mnie kamer.
    Zastanawiałem się, kto pierwszy wezwie policję.

    -----