  • 1. Data: 2002-03-08 15:32:04
    Temat: Konto firmowe - proszę o opinie
    Od: "Rav V3k" <u...@k...home.pl>

    Witam.
    Proszę osoby korzystające z internetowych kont firmowych (zarządzanie przez
    www) o w miarę obiektywne opinie (plusy i minusy) na temat ich
    funkcjonalności i opłat.
    Nurtuje mnie np. sprawa potwierdzenia przelewów: Intelygo - 5,99. Czy
    wszędzie tak jest? Taki np. ZUS doprowadziłby mnie do bankructwa :-)))
    Te banki prowadzą e-konta firmowe, ale pytanie jak to robią:
    Pekao SA - Telepekao 24
    BPH - BPH Sez@m
    BZ WBK SA - BZWBK 24
    Fortis Bank Polska SA - Pl@net
    Lukas Bank SA - Lukas e-Bank
    PKO BP SA - e-PKO
    BRE SA - mBank
    Bank Handlowy SA - Citibank - CitiDirect
    Bank Śląski SA - BSK OnLine
    Volkswagen Bank Polska SA - Volkswagen Bank Direct
    Bankgesellschaft Berlin Polska SA - Inteligo
    LG Petro Bank SA - LGnet.

    --
    Rafał
    Ludzie byli dawniej bliżsi sobie. Musieli. Broń nie niosła daleko.

  • 2. Data: 2002-03-08 20:30:15
    Temat: Re: Konto firmowe - proszę o opinie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 08, 2002 at 04:32:04PM +0100, Rav V3k wrote:

> [...]
    > wszędzie tak jest? Taki np. ZUS doprowadziłby mnie do bankructwa :-)))
    > Te banki prowadzą e-konta firmowe, ale pytanie jak to robią:

    [...]

    > PKO BP SA - e-PKO

    jestes tego pewien?

    > BRE SA - mBank

    Wydaje mi sie ze mbank kont firmowych na dzisiaj nie
    prowadzi. Powtarzam - mbank, bo multi prowadzi.

    > Bank Handlowy SA - Citibank - CitiDirect

    Tez chyba dla kont firmowych wyglada inaczej niz cd.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-03-08 23:08:00
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Chodziło chyba o tą część postu...

    Gat.

  • 4. Data: 2002-03-09 22:15:01
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 8 Mar 2002 16:32:04 +0100, "Rav V3k"
    <u...@k...home.pl> napisał(-a):

    >Te banki prowadzą e-konta firmowe, ale pytanie jak to robią:
    >Pekao SA - Telepekao 24
    sprawnie. Nie za duże możliwości (np. kompletny brak możliwości
    wpłat/wypłat gotówkowych), ale niedrogo (np. utrzymanie + przelewy ZUS
    to ok. 15 zł/mies.). Przydatna bywa liniowa opłata za przelew (0,1%)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2002-03-10 11:39:09
    Od: "VOJTEK" <v...@A...onet.pl>

    Wedlug moich badan najlepszy jest VW Bank Direct - szczegolnie dla
    mieszkajacych w stolicy (oddzial, w ktorym mozna wplacac/wyplacac gotowke).

    Utrzymanie konta : 0zl

    Przelewy (oprocz ZUS) : 0zl

    Przelew do ZUS tylko przez konsultanta : 5zl (za przelew na wszystkie 3
    konta) - obiecuja, ze w tym roku bedzie zrobiona obsluga ZUS on-line za
    darmo

    Jedyna oplata 3zl/m-c za tokena, ale dzieki temu b.wysoki poziom
    bezpieczenstwa.

    Wyciagi z konta : 0zl

    Wady : brak kart platniczych / bankomatowych (ale od tego mam konto w
    mBanku).

    Wczesniej myslalem, ze Inteligo jest lepsze, ale tam dziadostwo w zakresie
    kont firmowych posunelo sie ostatnio do granic absurdu...

    --

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-03-10 12:01:53
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Jaroslaw Andrzejewski wrote:
    > sprawnie. Nie za duże możliwości (np. kompletny brak możliwości
    > wpłat/wypłat gotówkowych), ale niedrogo (np. utrzymanie + przelewy ZUS
    > to ok. 15 zł/mies.). Przydatna bywa liniowa opłata za przelew (0,1%)

    Utrzymanie to 8 pln/mies + 1.20 wyciągi, opłaty za zus to miesiecznie
    ok. 5 groszy (0,1%). żeby płacić w telepekao 15 PLN/miesięcznie musisz
    przelewać miesięcznie minimum 5800 złotych.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl