    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto firmowe - jaki bank?
    Date: Tue, 13 May 2003 10:30:02 +0200

    Użytkownik Daktik napisał:

    > Myślę, że ostatecznie zdecyduję się na jakiś bank internetowy, jednak
    > nie wiem czy Inteligo, czy MBank (a może coś jeszcze) Co byście
    > Państwo Grupowicze polecili, biorąc dodatkowo pod uwagę fakt, że w
    > przyszłości chciałbym aby na moje konto wpływały jakieś opłaty za
    > usługi przez internet (płatny content, programy, może sklep
    > internetowy itp.). Mile widziana byłaby współpraca banku z
    > płatnościami SMS-em. Interesująca byłaby też dla mnie sprawa ew.
    > płatności kartą kredytową z zagranicy, lub przelewów z zagranicy -
    > czy aktualnie banki to wspierają?

    IMHO:
    1. Sprawe platnosci SMSami zalatwiasz z operatorami komorkowymi lub ich
    partnerami, a nie w bankami.
    2. Sprawe platnosci kartami zalatwiasz z centrami autoryzacyjnymi (w
    Polsce Polcard, eCard i CitiConnect) a nie swoim bankiem.
    3. Przelewy z zagranicy lykaja wszyscy, pozostaje kwestia kursow i
    ewentualnych dodatkowych oplat

    Bartol