  • 1. Data: 2003-04-14 08:20:08
    Temat: Konto firmowe dla spółki z o.o.
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam,

    Szukam najlepszego konta dla spolki z o.o.
    Interesuje mnie dostep przez net, tanie przelewy.
    Moze ktos moglby pomoc?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    sporysz

  • 2. Data: 2003-04-14 16:56:29
    Temat: Re: Konto firmowe dla spółki z o.o.
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Szukam najlepszego konta dla spolki z o.o.
    > Interesuje mnie dostep przez net, tanie przelewy.
    > Moze ktos moglby pomoc?

    tylko VW bank, minus brak kasy, trzeba przelewać na konta osobiste jako
    zaliczki

  • 3. Data: 2003-04-15 09:39:48
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    tatko1971 wrote:
    > tylko VW bank, minus brak kasy, trzeba przelewać na konta osobiste
    > jako zaliczki

    Jeszcze Nordea.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-04-16 13:06:54
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > Jeszcze Nordea.
    Który dokładnie pakiet jest dla spółek z o.o?
    Nie mogę się doszukać na stronie....

    PS. Czy oni współpracują z bankomatami BZ WBK za darmo (dla klienta)?

    WWWojtas

  • 5. Data: 2003-04-16 13:21:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    WojtekW wrote:
    > Który dokładnie pakiet jest dla spółek z o.o?
    > Nie mogę się doszukać na stronie....

    Czego nie możesz się doszukać? Przecież jest jak byk:
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/4905.html

    > PS. Czy oni współpracują z bankomatami BZ WBK za darmo (dla klienta)?
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1836.html#2

    Ps. Ależ lenistwo w narodzie kwitnie ;)
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-04-16 14:47:23
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > Czego nie możesz się doszukać? Przecież jest jak byk:
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/4905.html
    "Dla spółek osobowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność
    gospodarczą przygotowano specjalny pakiet eFirma"
    Którą z powyższych rodzajów jest spółka z o.o.? Nie wiem.....

    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/1836.html#2
    Mea culpa :) Ale schowali, jakby się tego wstydzili :)

    > Ps. Ależ lenistwo w narodzie kwitnie ;)
    No spoko, święta idą!

    WWWojtas

  • 7. Data: 2003-04-19 09:57:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "WojtekW" <o...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Dla spółek osobowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność
    > gospodarczą przygotowano specjalny pakiet eFirma"
    > Którą z powyższych rodzajów jest spółka z o.o.? Nie wiem.....

    Żadnym. Spółka z o.o. jest spółką kapitałową. Nie ma oferują dostępu przez
    www do kont dla spółek kapitałowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-04-22 08:51:52
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > Żadnym. Spółka z o.o. jest spółką kapitałową. Nie ma oferują dostępu przez
    > www do kont dla spółek kapitałowych.
    Oferują corporate solo dla z o.o. 140 zł + 2,5 za przelew... Koszmar!

    Mam BPH za chyba 60 zł/miesiąc + 2 zł przelew. Kto da taniej? :)

    WWojtas

  • 9. Data: 2003-04-22 17:08:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "WojtekW" <o...@S...onet.pl> napisał:

    > Mam BPH za chyba 60 zł/miesiąc + 2 zł przelew. Kto da taniej? :)

    BHW 60zl pakiet MSP, BRE MSP Efekt 90zl (z mozliwoscia negocjacji), przelewy w
    obu chyba 2,5zl. W BZWBK jest chyba za 30zl.

  • 10. Data: 2003-04-22 17:28:09
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > BHW 60zl pakiet MSP, BRE MSP Efekt 90zl (z mozliwoscia negocjacji), przelewy w
    > obu chyba 2,5zl. W BZWBK jest chyba za 30zl.

    DB 24 SA: 35 zł; 1,5 zł za przelew przez www - musi być jednak
    reprezentacja jednoosobowa, bo innej przez przeglądarkę nie da się,
    ponadto zagramaniczne też nie, trzeba w oddziale lub "multikasz-mode".

    Pzdr: Dogbert