    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto firmowe
    Date: Wed, 12 Mar 2003 11:14:18 +0100

    Użytkownik Rolnik napisał:

    > Na stronach milenium napisane jest, że o Pożyczka w rachunku bieżącym można
    > się ubiegać dopiero, jak 6 miesięcy posiada się rachunek firmowy, czy
    > zaliczą mi historię rachunku z innego banku?

    Nie wiem jak ich standardy, ale tu chyba wiele zalezy od pracownika
    banku na jakiego trafisz. Jak Ci jeden odmowi, to pojdz do innego
    oddzialu. Wiem, ze to paranoja, ale jest to czesto jedyny sposob na
    sensowne zalatwienie sprawy. Najlepiej zadzwon do banku i zapytaj, moze
    zalatwisz sprawe od reki i bez problemow.

    Kiedys chcialem sie przeniesc do Slaskiego. Na www znalazlem informacje,
    ze jak przyniose historie rachunku z 3 miesiecy i zadeklaruje, ze
    zlikwiduje stare konto to dostane niegorsze warunki niz mialem. Wzialem
    historie z 3 miesiecy i poszedlem do oddzialu. Tam jakis wypomadowany
    palant stwierdzil, ze owszem ale historia powinna byc z 6 miesiecy i do
    tego i tak dadza mi to co uznaja za stosowne, a nie to co bym chcial.
    Wiecej do Slaskiego nie zajzalem.

    Bartol