    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto firmowe
    Date: Wed, 12 Mar 2003 10:22:23 +0100

    Użytkownik Rolnik napisał:
    > Witam!
    > Doradźcie który bank wybrać w mojej sytuacji;
    > Mała firma, a właściwie gospodarstwo sadownicze, w którym poprzez konto
    > przechodzi około 10 do 30 tyś zł miesięcznie.
    > Chciałbym, żeby;
    > - konto można było obsługiwać via internet,
    > - obsługa przelewów wchodzących i wychodzących za granicę,obsługa walutowa
    > EURO i USD
    > - szanse na kredyt obrotowy/debet w wysokości do 100 tyś. zł( jeśli chodzi o
    > dokumentację moich obrotów, to jako gospodarstwo rozliczam się z podatku VAT
> [...]

    Millenium? Obsluga przez Inet, przy takich obrotach linia kredytowa w
    wysokosci 100 tys bez problemu (chyba, ja swoja linie zalatwialem
    jeszcze w BIG BG, ale ciagle ja mam, mimo ze od dwoch lat nie udalo mi
    sie osiagnac dodatniego salda na koncie), przelewy za granice, rachunki
    walutowe, rozne karty.

    Jestem klientem BG od dosyc dawna i z reguly wieszlem na tym banku psy,
    tym bardziej, ze zdarzalo im sie wywinac jakis krzywy numer od czasu do
    czasu. No i kiedys byla beznadziejna obsluga. Ale potem bylo coraz
    lepiej, a teraz, od kiedy odpalili Millenium i MilleNet jest zupelnie
    OK. Ciekawe, nie?

    Bartol