  • 11. Data: 2006-05-29 05:02:15
    Temat: Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku?
    Od: "Tomek Dygała" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w
    wiadomości
    news:09807c2f47780b5a9647c83891eb143e@krystian.i.jeg
    o.chomik...

    > Heh, faktycznie. Dzięki MK za rozjaśnienie. Przedsiębiorstwa to
    > zdaje się obsługują w BRE Banku. Zatem w VW Banku też się nie uda
    > założyć.

    dowiedz się w BRE.
    Znane mi stowarzyszenie - OPP - o minimalnych ruchach na koncie ma
    konto właśnie w BRE.

    pzdr.
    Tomek D
    --
    Mój adres: http://cerbermail.com/?z2zDEcPbJl
    GG 1538661 http://tdygala.republika.pl

  • 12. Data: 2006-05-29 10:08:06
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    a czy są banki, które oferują konta dedykowane wlasnie stowarzyszeniom ?

    nie takie ogolne dla MSP tylko przeznaczone dla stowarzyszen i innych non
    profitow

    pozdr.
    R.

  • 13. Data: 2006-05-29 10:44:00
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Swiesciak" <n...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > [po wycięciu bzdetów okazało się, że nic nie napisał]
    > Dziecko, ile ty masz latek?
    > Jacek

    on jest chyba starszy od ciebie chłopczyku

    JS

  • 14. Data: 2006-05-29 11:03:06
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    Panowie, takie "głodne" teksty to możecie sobie na priva pisać....

    a na grupie merytorycznie i na temat prosze

    pozdr.
    R.

  • 15. Data: 2006-05-29 12:51:24
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    Jacek Swiesciak wrote:

    > Dnia Sun, 28 May 2006 05:58:58 +0000 (UTC), jonatan napisał(a):
    >
    > [po wycięciu bzdetów okazało się, że nic nie napisał]
    >
    > Dziecko, ile ty masz latek?

    FYI Nie masz gdzie śmiecić?

    --
    jonatan

  • 16. Data: 2006-05-29 16:12:50
    Od: "lelek" <l...@g...gazeta.pl>

    > Heh, faktycznie. Dzięki MK za rozjaśnienie. Przedsiębiorstwa to zdaje
    > się obsługują w BRE Banku. Zatem w VW Banku też się nie uda założyć.

    Wlasnie ze sie daw VW Banku. Wlasnie dzwonilemna infolinie. Babeczka
    powiedziala mi ze nie ma problemu. Trzeba miec: NIP, REGON, Statut, xero KRS
    i mozecie zakladac e-biznes.
    Koszty 36zl/token na rok co daje 3zl / m-c oraz ew. 50 za Vise
    Przelewy free

    Ja tam przenosze stowarzyszenie bo w PKO BP wszystko pozera obsluga rachunku

    Pozdrv

    lelek

  • 17. Data: 2006-05-29 16:45:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    lelek napisał:
> [...]
    > 3zl / m-c oraz ew. 50 za Vise. Przelewy free.
    >
    > Ja tam przenosze stowarzyszenie bo w PKO BP wszystko pozera obsluga

    Fajnie. Dzięki lelek. Jeszcze jeśli mógłbyś powiedzieć - jak jest z
    dostępem do rachunku: kogo wyznaczyliście do załóżenia konta i czy można
    komuś oprócz osoby zakładającej przydzielić dostęp do rachunku?

    K.

  • 18. Data: 2006-05-29 18:29:57
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Powinno dac się otworzyć w BPH ("powinno", bo zawsze mozna trafic na tępy oddział lub
    panienkę z syndromem), nie wiem,
    ile kosztuje.
    JaC

    > a czy są banki, które oferują konta dedykowane wlasnie stowarzyszeniom ?

    It has removed 881 spam emails to date.
    Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

  • 19. Data: 2006-05-29 19:13:38
    Od: "lelek" <l...@g...gazeta.pl>

    > Fajnie. Dzięki lelek. Jeszcze jeśli mógłbyś powiedzieć - jak jest z
    > dostępem do rachunku: kogo wyznaczyliście do załóżenia konta i czy można
    > komuś oprócz osoby zakładającej przydzielić dostęp do rachunku?

    Musialbym zerknac do Statutu i KRSu, ale z tego co pamietam w PKO potrzebne
    byly dwa podpisy do zlozenia dyspozycji. Na umowie o rachunku podpisywaly
    sie trzy osoby z zarzadu. Dokladnie sprawdze i dam znac (najpewniej w
    piatek)

    Pozdrawiam

    lelek

  • 20. Data: 2006-05-29 19:45:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    lelek napisał:
> [...]
    > potrzebne byly dwa podpisy do zlozenia dyspozycji. Na umowie o rachunku
    > podpisywaly sie trzy osoby z zarzadu. Dokladnie sprawdze i dam znac

    Dzięki - byłbym wdzięczny. Dałem znać członkom stowarzyszenia o tym
    koncie w VW. Problem tylko w tym, że jedna z osób w zarządzie jest
    niepełnoletnia i dlatego interesuje mnie to zakładanie i używanie konta
    przez Wasze stowarzyszenie.

    Pozdrawiam,

    K.