  • 11. Data: 2004-05-21 07:22:39
    Temat: Re: Konto dla dziecka < 13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    mawir wrote:
    > Ja osobiście założyłem swojemu 9 letniemu synowi konto i karte
    > przedpłaconą. Ja podpisałem papiery i dostałem piękną MasterCard,
    > którą syn podpisał swoimi "kulfonami" samym nazwiskiem - a nazwisko
    > mamy to samo :)
    > Teraz mój syn (9 lat) wypłaca w bankomacie i płaci za napoje i

    chyba chodzi ci o karte Maestro. O przedplaconych MC nie slyszalem, a jesli juz
    to nie do wyplaty w bankomatach - tego syna nie ucz :-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2004-05-21 07:24:05
    Temat: Re: Konto dla dziecka < 13 [OT]
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> writes:

    > Ale autor postu jest mężczyzną a tu już gorzej :))

    Nie ma obowiązku udawać ojca, można matkę 8-)

    MJ

  • 13. Data: 2004-05-22 19:00:30
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
    > Hehe, można się pomylić - czasem kobiety faktycznie mają męskie głosy. Ale
    > dziecko będzie dużo łatwiej odróżnić, naprawdę :)

    To nie tak. Nie krylem ze jestem mezczyzna. Zadalem jej tylko pytanie:
    "Dlaczego zaklada pani, ze to jest imie zenskie?". Skapitulowala :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 14. Data: 2004-05-22 20:16:07
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:
> [...]
    >
    > To nie tak. Nie krylem ze jestem mezczyzna. Zadalem jej tylko pytanie:
    > "Dlaczego zaklada pani, ze to jest imie zenskie?". Skapitulowala :)

    ROTFL! :))

    W banku chyba nie byłoby tak łatwo - w końcu chodzi o pieniądze, więc
    konsultant powinien mieć możliwość odmówienia obsługi, jeśli ma uzasadnione
    podejrzenia że dzwoniący nie jest tym za kogo się podaje. A doświadczony
    infolinista wyłapuje niektóre akcje błyskawicznie :)

    Zresztą w całym temacie należy zachować zdrowy rozsądek :) Wystarczy że
    obsługa będzie kierowała się dobrem klienta, a biurokracja nie będzie robiła
    przeszkód. Tylko, że ciężko jest taki stan osiągnąć... ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 15. Data: 2004-05-22 20:18:57
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

> [...]
    > uzasadnione podejrzenia że dzwoniący nie jest tym za kogo się podaje.
    > A doświadczony infolinista wyłapuje niektóre akcje błyskawicznie :)

    Aha - takie akcję się załatwia, weryfikując PESEL. Nie działa tylko przy
    nierezydentach, ale ci takich przekrętów nie robią.

  • 16. Data: 2004-05-23 10:13:48
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:c8o7vn$2du9$1@mamut.aster.pl...

    > To nie tak. Nie krylem ze jestem mezczyzna. Zadalem jej tylko pytanie:
    > "Dlaczego zaklada pani, ze to jest imie zenskie?". Skapitulowala :)

    Ostatnio słyszałem, że mężczyzna nie może mieć imienia żeńskiego (oprócz
    Marii), ale mniejsza z tym. Ja raz dzwoniłem w imieniu mamy do Banku
    Śląskiego. Widocznie mój głos nie spodobał się pani konsultantce, która
    wypytała mnie o wszystko, co mogła, nawet o to, kiedy zmienił się mój numer
    telefonu, numer karty visa i inne głupoty. Wykonałem przelew.

  • 17. Data: 2004-05-23 10:36:37
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "corner" <c...@i...pl> wrote in message
    > Ostatnio słyszałem, że mężczyzna nie może mieć imienia żeńskiego (oprócz
    > Marii)

    Zawsze mozesz powiedziec ze byles chrzczony w USA gdzie mozna nadawac imiona
    calkowicie dowolnie.
    Moja mama ma na szczescie raczej nietypowe imie, wiec dziewczyna to łyknęła
    :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak