  • 21. Data: 2002-11-01 22:01:56
    Temat: Re: Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO...
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > No niby tak, ale jak juz podałem w zgłoszeniu płatnika mój numer konta
    > firmowego, wydawało mi się że jego zmiana wymaga zmiany zgłoszenia
    > (dla świetego spokoju).

    Wymaga - i to nie tylko dla swietego spokoju. Podobnie jest z urzedem
    skarbowym.

    M.

  • 22. Data: 2002-11-01 22:26:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Nov 2002 19:27:32 +0100, w <apuh2d$oee$1@korweta.task.gda.pl>,
    "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl> napisał(-a):

    > No niby tak, ale jak juz podałem w zgłoszeniu płatnika mój numer konta
    > firmowego, wydawało mi się że jego zmiana wymaga zmiany zgłoszenia (dla
    > ?wietego spokoju).

    Tak, wymaga. W zasadzie dla świętego spokoju, bo składki dotrą nawet
    gdy wysyłasz z dowolnego konta.

  • 23. Data: 2002-11-02 12:24:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Michal Letowski <m...@y...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apuki5$qpj$...@n...tpi.pl...

    > A tak na marginesie, od kiedy mozna skladac deklaracje raz na 3 miesiace?
    > Bo mnie sie wydaje, ze trzeba co miesiac...

    Deklaracje sa miesieczne, ale nie musissz ich skladac co miesiac.
    Jesli znasz ich wartosc z gory to wysylasz trzy deklaracje w jednej kopercie
    i tyle.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 24. Data: 2002-11-02 15:46:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Deklaracje sa miesieczne, ale nie musissz ich skladac co miesiac.
    > Jesli znasz ich wartosc z gory to wysylasz trzy deklaracje w jednej
    kopercie
    > i tyle.

    Ale płatności dalej dokonujesz normalnie co miesiąc, czy wszystko z góry ?

    Pix

  • 25. Data: 2002-11-02 17:44:51
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

    > kopercie
    >
    > Ale płatności dalej dokonujesz normalnie co miesiąc, czy wszystko z góry ?

    Płatności oczywiście co miesiąc zgodnie z terminarzem ZUS.

    badam

  • 26. Data: 2002-11-02 20:39:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq0s5r$i1c$...@n...tpi.pl...
    > kopercie
    >
    > Ale płatności dalej dokonujesz normalnie co miesiąc, czy wszystko z góry ?

    Deklaracje wyslam zgodnie z przepisami tj. DO 10-go danego miesiaca (z tym,
    ze DO jest duze bo dla trzeciego miesiaca wynosi dwa miesiace...;-) i
    wplacam zgodnie z przepisami DO 10-go czyli wlasnie 10-go (albo 12-go jak w
    listopadzie br.) kazdego miesiaca i tutaj DO=0.
    Nigdzie nie jest napisane ile ma wynosic "DO".
    Wazne, ze sie nie spozniam.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 27. Data: 2002-11-04 09:11:21
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Muszę przyznać, że jeśli ZUS to łyka, to faktycznie niezły pomysł :-)

    Pix