  • 11. Data: 2002-11-01 14:48:07
    Temat: Re: Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO...
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apu15n$2qg$1@korweta.task.gda.pl, badam wrote:

    > Pomogło, wcześniej też robiłem refresha, ale siedzę za transparent
    > proxy, może dla tego trzeba było kilka razy.

    Tam się domyślałem, dlatego polecałem Ctrl-F5, nie zwykłe F5.

  • 12. Data: 2002-11-01 14:51:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > a nie wiem czy zauwazyliscie jak sie Minik uaktywnil ;) Tak mi go
    > brakowalo...

    Spoko, juz znikam. Pa. =)

  • 13. Data: 2002-11-01 15:45:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Nov 2002 14:50:04 +0100, w <apu0q6$177$1@korweta.task.gda.pl>,
    "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl> napisał(-a):

    > Powinni?my chyba czym prędzej zmienić numery rachunku firmowego w
    > zgłoszeniach płatnika do ZUS i w NIP-ie do US. Przelewy maja wychodzić juz z
    > nowymi numerami.

    Konieczne to to nie jest, mi ZUS potrafił prawidłowo zidentyfikować
    formularze z NIEPRAWIDŁOWYM pierwszym identyfikatorem, a nie potrafł z
    nieprawidł. ident. dopdatkowym :/

    > A 10-ty sie zbliża, PKO dziekuję za konieczno?ć dodatkowej wycieczki do w/w
    > instytucji (((

    Wow, to w Polsce jest miejsce, gdzie poczta nie działa ;D.

  • 14. Data: 2002-11-01 15:56:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik badam <b...@i...WYWALTO.net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apu0q6$177$...@k...task.gda.pl...

    > Powinniśmy chyba czym prędzej zmienić numery rachunku firmowego w
    > zgłoszeniach płatnika do ZUS i w NIP-ie do US.

    Ano, trzeba

    > Przelewy maja wychodzić juz z
    > nowymi numerami.
    > A 10-ty sie zbliża, PKO dziekuję za konieczność dodatkowej wycieczki do
    w/w
    > instytucji (((

    Jesli nie masz co robic to idz.
    Mozna wyslac poczta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2002-11-01 16:28:26
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

    > Wow, to w Polsce jest miejsce, gdzie poczta nie działa ;D.

    Osobiście to ja wolę pójść i dostać pieczątkę z parafką na kopii )

    badam

  • 16. Data: 2002-11-01 17:00:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl> napisał w wiadomości

    > w/w

    > Osobiście to ja wolę pójść i dostać pieczątkę z parafką na kopii )
    >
    > badam

    Nie szkoda Ci czasu?

    Karol

  • 17. Data: 2002-11-01 17:58:13
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    badam pisze:
> [...]
    >nowymi numerami.

    >A 10-ty sie zbliża, PKO dziekuję za konieczność dodatkowej wycieczki do w/w

    Do ZUS nie musisz iść. Dokumenty można przecież przesłać elektronicznie.
    Zresztą ani ZUS ani US nie identyfikują płatników po numerze konta tylko
    po NIP.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 18. Data: 2002-11-01 18:27:32
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

    > Do ZUS nie musisz iść. Dokumenty można przecież przesłać elektronicznie.

    Elektronicznie, tak po prostu ?
    Serio pytam, nigdy tego nie robiłem. Wadawało mi się, że zawiezienie do nich
    3 deklaracji raz na kwartał (tylko za siebie), daje mi lepszy współczynnik
    wykorzystania czasu, niż załatwienie transferu dokumentów elektronicznie, co
    innego jak ktos płaci za pracowników.

    > Zresztą ani ZUS ani US nie identyfikują płatników po numerze konta tylko
    > po NIP.
    >
    > --

    No niby tak, ale jak juz podałem w zgłoszeniu płatnika mój numer konta
    firmowego, wydawało mi się że jego zmiana wymaga zmiany zgłoszenia (dla
    świetego spokoju).

    badam

  • 19. Data: 2002-11-01 19:27:37
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    > wykorzystania czasu, niż załatwienie transferu dokumentów elektronicznie,
    Przesylanie elektroniczne wymaga jednej wizyty rocznie w ZUS-ie.
    Poza tym trzeba opanowac arkana boskiego produktu firmy Prokom...
    Oszczędza się też na atramencie i papierze :-)
    A tak na marginesie, od kiedy mozna skladac deklaracje raz na 3 miesiace?
    Bo mnie sie wydaje, ze trzeba co miesiac...

    > No niby tak, ale jak juz podałem w zgłoszeniu płatnika mój numer konta
    > firmowego, wydawało mi się że jego zmiana wymaga zmiany zgłoszenia (dla
    > świetego spokoju).
    Tak, wymaga, zeby ZUS i US wiedzialy, na ktore konto wejsc ;-)

    Michal Letowski

  • 20. Data: 2002-11-01 19:57:08
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

> [...]
    > A tak na marginesie, od kiedy mozna skladac deklaracje raz na 3 miesiace?
    > Bo mnie sie wydaje, ze trzeba co miesiac...

    Fakt, ale można składać je "z góry", jak zna się kwotę składki oczywiscie.
    W moim przypadku, ponieważ jestem na etacie i dodatkowo prowadze działalność
    gospodarczą, znam kwotę składki na kwartał z góry, ot i co.
    Dzieki za objaśnienie co do przesyłania elektronicznego.

    > Tak, wymaga, zeby ZUS i US wiedzialy, na ktore konto wejsc ;-)

    Oooo, to źli ludzie )))

    badam