  • Data: 2017-09-27 09:58:46
    Temat: Re: Konta dla 500+ ?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 września 2017 21:17:06 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Zajrzę do umowy, dzięki.
    > Numeru rachunku kredytu raczej nie mogę zmienić, ale przy okazji wdepnę
    > do PKO i wyłożę swoje żale i zapytania.

    Tylko nie daj się zbyć. Numer rachunku zmienić na pewno można, choć może być
    potrzebny aneks, na 100% będą coś mamrotać o płatnym, choć wg mnie powinien być
    darmowy. Trzeba by jeszcze przejrzeć rejestr klauzul niedozwolonych, żeby iść dobrze
    uzbrojonym. Ostatecznie można się nawet zgodzić na płatny, jeśli to hipo, to i tak na
    tym lepiej wyjdziesz niż płacąc te 6,90zł/mc.