  • 1. Data: 2002-04-05 08:53:20
    Temat: Konsekwencja mBanku ;)
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    Witam,
    wlasnie jestem po rozmowie z mLinka.
    Mam zdefinowane przelewy. Wiadomo, ze w chwili obecnej dane nadawcy nie moga
    byc zmieniana (byla nawat o to jakas burza z pjo na forum mBanku).Jakis czas
    po ich zdefiniowanu zmienilem adres zamieszkania. Okazuje sie, ze zmiana ta
    nie zostala uwzgledniona w zdefiniowanych przelewach. W konsekwencji
    istnieje mozliwosc nadania przelewu z innymi danymi niz prawdziwe (mBank
    chcial to wykluczyc). Mozna tez zdefiniowac nowe przelewy i tam beda juz
    nowe dane. Mozna rowniez zmodyfikowac stare przelewy i wtedy tez zmienia sie
    dane osobowe na nowe. Jednak trzeba to zrobic samemu. MBank nie pomyslal o
    tym aby stalo sie to automatycznie.
    pozrawiam,
    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow

  • 2. Data: 2002-04-05 09:42:54
    Temat: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > dane osobowe na nowe. Jednak trzeba to zrobic samemu. MBank nie pomyslal o

    Niezadowolonych klientow mBanku jest coraz wiecej, bo i konkurencja rosnie.
    Swego czasu wszyscy nie mogli sie nadziwic jak to jest mozliwe, by przez net
    sterowac gotowka, a dzis to normalne. Jednakze juz pod koniec roku bank nie
    rozwijal sie tak dynamicznie. Pamietam jak musialem czekac na prezent z
    okazji 1 mld wplywow - ze 3 miesiace i koszulke letnia dostalem w zimie, bo
    nie mogli uzbierac tych pieniazkow. Wydaje mi sie, ze w tym zamieszaniu o
    dane nadawcy nie chodzilo wcale o to by te dane byly prawdziwe czy nie, ale
    by mnozyc rachunki. Pamietam jak pol roku temu mialem na 2 rachunkach ok. 5x
    wiecej niz teraz trzymam na 3 swoich. Do tego zalozylem rachunki ojcu, bo
    czynsz wysylam z jego konta, by sie nie tlumaczyc dlaczego wlasciciel nie
    placi. Rozwazam mozliwosc zalozenia zonie. Matce juz nie, bo
    przerejestrowalem telefon na siebie.

    Kiedys mialbym eKonto i zalatwil nim wszystko. Jak wysylam za kogos to
    podmieniam dane i ok. Dzis obsluguje 5 rachunkow, byc moze jeszcze 4 na
    innych zaloze. No a potem masz info, ze w mbanku jest np. 200.000 rachunkow,
    przyrost taki a taki, wiecej nam ufa itp brednie, bo na tych moich 9 i tak
    bedzie mniej pieniedzy niz na tym 1 kiedys.
    Podobny manewr stosuje WP. Oglaszali ze maja 2mln kont pocztowych, tyle ze
    3/4 to lipa, bo ludzie zakladaja i nie korzystaja. Ale chcesz miec strone -
    zaloz konto, chcesz pograc w gre - konto, czat - konto, itp itd. I potem
    wychodzi taki bzdet. NIemniej jak zbieraja reklamy to glowe dam, ze mowia,
    iz trafi do skrzynek 2mln internautow. Ot, marketing.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-04-05 10:09:18
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > przyrost taki a taki, wiecej nam ufa itp brednie, bo na tych moich 9 i tak
    > bedzie mniej pieniedzy niz na tym 1 kiedys.

    Ja płacę rachunki za różne telefony w różnych sieciach (i nie tylko),
    które nie są zarejestrowane na mnie ale na członków mojej rodziny. Nigdy
    z księgowaniem przelewów odbiorca nie miał żadnych problemów. Wszystkie
    informacje za co, za kogo mozna umiescić w tytule przelewu.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2002-04-05 13:04:26
    Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl>

> [...]
    > z księgowaniem przelewów odbiorca nie miał żadnych problemów. Wszystkie
    > informacje za co, za kogo mozna umiescić w tytule przelewu.

    Poza tym za rachunek/fakturę może płacić dowolna osoba, niekoniecznie ta na
    którą została wystawiona faktura

  • 5. Data: 2002-04-05 15:12:53
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Ja płacę rachunki za różne telefony w różnych sieciach (i nie tylko),

    A ja wlasnie zostalem skreslony z listy studentow. Pismo wyslali 26 marca, a
    wplaty dokonalem 14. Niestety Panie chca kwitek - mam, jade, wiec bede dalej
    sztudent. Czego to dowodzi? Ze nie zawsze bezkwitkowo da sie wszystko
    zalatwic. Zastanow sie co by bylo, gdyby nadawca na mnie byla kobieta o
    innym nazwisku.

    pzdr
    P.S.
    Telefony to jeszcze, ale wczoraj spedzilem na klatce pol godziny, bo
    tlumaczono jak wypisywac druczek, a potem rozdawali nowe naliczenia
    mieszkania. W mojej klatce 90% to emeryci.

  • 6. Data: 2002-04-05 15:13:51
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Rafal Wozniak" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    04...
    > Poza tym za rachunek/fakturę może płacić dowolna osoba, niekoniecznie ta
    na
    > którą została wystawiona faktura

    Moze zglosisz te sprawe do Prodziekana Uniwersytetu Warminsko-Mazurskiego?
    :-)

    pzdr

  • 7. Data: 2002-04-05 18:27:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Telefony to jeszcze, ale wczoraj spedzilem na klatce pol godziny, bo
    > tlumaczono jak wypisywac druczek, a potem rozdawali nowe naliczenia
    > mieszkania. W mojej klatce 90% to emeryci.

    ooo a ja nadziwic sie nie moge tym kolejkom ktore widac w BOK przeroznych
    operatorow typu TPSA, ERA, Idea, czy tez nawet Poczta Polska.
    Gdyby ci ludzie wiedzieli, ze mozna szybciej, prosciej, lepiej i za darmo
    :)))

  • 8. Data: 2002-04-05 22:28:30
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Zastanow sie co by bylo, gdyby nadawca na mnie byla kobieta o
    > innym nazwisku.

    Nic by nie było!
    Tak jak tu ktoś już napisał: Twoje dane powinny być umieszczone w treści
    przelewu. I przelew wcale nie musi być dokonywany ani z Twojego konta, ani
    osobiście przez Ciebie! Wpłaty może dokonać nawet Twoja Babcia nosząca
    całkiem inne nazwisko i nikt nie może jej tego zabronić.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 9. Data: 2002-04-05 22:36:21
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    > na
    >
    > Moze zglosisz te sprawe do Prodziekana Uniwersytetu Warminsko-Mazurskiego?
    > :-)

    Nie bardzo chce mi się wierzyć, że na UW-M dowody wpłaty sprawdza
    Prodziekan.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 10. Data: 2002-04-06 21:50:29
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    Warminsko-Mazurskiego?

    > Nie bardzo chce mi się wierzyć, że na UW-M dowody wpłaty sprawdza
    > Prodziekan.

    Podpisuje skreslenie.