    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Date: Fri, 5 Apr 2002 11:42:54 +0200

    Użytkownik "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:a8jooo$i5l$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Mam zdefinowane przelewy. Wiadomo, ze w chwili obecnej dane nadawcy nie
    moga
    > byc zmieniana (byla nawat o to jakas burza z pjo na forum mBanku).Jakis
    czas
    > po ich zdefiniowanu zmienilem adres zamieszkania. Okazuje sie, ze zmiana
    ta
    > nie zostala uwzgledniona w zdefiniowanych przelewach. W konsekwencji
    > istnieje mozliwosc nadania przelewu z innymi danymi niz prawdziwe (mBank
    > chcial to wykluczyc). Mozna tez zdefiniowac nowe przelewy i tam beda juz
> [...]

    Niezadowolonych klientow mBanku jest coraz wiecej, bo i konkurencja rosnie.
    Swego czasu wszyscy nie mogli sie nadziwic jak to jest mozliwe, by przez net
    sterowac gotowka, a dzis to normalne. Jednakze juz pod koniec roku bank nie
    rozwijal sie tak dynamicznie. Pamietam jak musialem czekac na prezent z
    okazji 1 mld wplywow - ze 3 miesiace i koszulke letnia dostalem w zimie, bo
    nie mogli uzbierac tych pieniazkow. Wydaje mi sie, ze w tym zamieszaniu o
    dane nadawcy nie chodzilo wcale o to by te dane byly prawdziwe czy nie, ale
    by mnozyc rachunki. Pamietam jak pol roku temu mialem na 2 rachunkach ok. 5x
    wiecej niz teraz trzymam na 3 swoich. Do tego zalozylem rachunki ojcu, bo
    czynsz wysylam z jego konta, by sie nie tlumaczyc dlaczego wlasciciel nie
    placi. Rozwazam mozliwosc zalozenia zonie. Matce juz nie, bo
    przerejestrowalem telefon na siebie.

    Kiedys mialbym eKonto i zalatwil nim wszystko. Jak wysylam za kogos to
    podmieniam dane i ok. Dzis obsluguje 5 rachunkow, byc moze jeszcze 4 na
    innych zaloze. No a potem masz info, ze w mbanku jest np. 200.000 rachunkow,
    przyrost taki a taki, wiecej nam ufa itp brednie, bo na tych moich 9 i tak
    bedzie mniej pieniedzy niz na tym 1 kiedys.
    Podobny manewr stosuje WP. Oglaszali ze maja 2mln kont pocztowych, tyle ze
    3/4 to lipa, bo ludzie zakladaja i nie korzystaja. Ale chcesz miec strone -
    zaloz konto, chcesz pograc w gre - konto, czat - konto, itp itd. I potem
    wychodzi taki bzdet. NIemniej jak zbieraja reklamy to glowe dam, ze mowia,
    iz trafi do skrzynek 2mln internautow. Ot, marketing.

    pzdr