    From: "Wojciech P." <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec wirtualnych bankow?
    Date: Sun, 3 Feb 2002 19:08:56 +0100

    > z Rzeoy z maja ubieglego roku - jesli chcesz konieznie to znajde link

    Byłbym wdzięczny.

    > Gora jest ten kto ma najwiueksze zyski ;)

    ebankowość się dopiero rozwija - ich czas jeszcze nadejdzie, zaś
    marmurkom zyski będą spadały - jak odejdzie pokolenie osób, które
    nie lubią się z komputerami, to jak marmurki nie zmianią strategii, to
    przestaną przynosić zyski.
    Na razie marmurki przebijają wirtualne jedynie skalą ofert.
    Tak przynajmniej ja to widzę.

    Pozdrawiam
    Wojtek