    From: Dentarg <...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec wirtualnych bankow?
    Date: Sun, 03 Feb 2002 16:14:51 +0100
    Sender: d...@f...onet.pl@pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl

    On Sun, 3 Feb 2002 13:49:34 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Tak sobie mysle, ze jednak idzie nieuchronny koniec czystu wirtualnych
    >bankow.

    Mozliwe, ja w tej chwili uzywam wirtualnych bankow dlatego, ze dla
    mnie sa wygodne, nie mam na tyle pieniedzy zeby patrzyc na roznice
    o%owania ;), bo to groszowe sprawy. Liczy sie dla mnie darmowe
    prowadzenie i darmowe (badz bardzo tanie) przelewy, ktorych robie z
    reguly conajmniej kilknanascie w miesiacu. Czesto robie zakupy w
    sklepach internetowych i na eBay'u wiec przydaje mi sie karta
    wirtualna, bo wypukla do takich zakupow to jak polowanie na komara z
    armata. Dopoki mBank bedzie darmowy to moze miec nawet 0% ....
    marmurki maja zabojcze prowizje i jeszcze trzeba stac jak glupek w
    kolejce godzine i wypelniac jakies smieszne druczki.
    Tylko, ze niestety tak chyba nie bedzie, bo virtBank nie chce mnie
    jako klienta tylko kogos z conajmniej piecioma zerami na rachunku ...

    Co do Inteligo to juz karte sobie "zlikwidowalem", a konto chyba
    jednak zamkne, bo nie lubie miec zablokowanych 100 zl ....

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com