  • 21. Data: 2011-08-22 07:56:33
    Temat: Re: Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@c...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Fakt, niektórzy pieją jaki to wspaniały system - a mnie szlag trafia
    > bo trzeba się w nim dla byle pierdoły tyle naklikać że się wszystkiego
    > odechciewa... Nie mówiąc już o tym jak to działa przy słabym łączu -
    > masakra.

    możesz podać przykłady takich operacji i ich odpowiedniki lepiej rozwiązane
    w innych bankach (jakich?)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 22. Data: 2011-08-22 16:07:32
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    daj spokoj z mBankiem, ideabank - BFG, lokaty wiecej niz dobre, jak masz DG to
    i 10% na jedna lokate ale zawsze ;)

  • 23. Data: 2011-08-22 17:40:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 07:56:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > możesz podać przykłady takich operacji i ich odpowiedniki lepiej rozwiązane
    > w innych bankach (jakich?)?

    Ja bym poprosił dodatkowo listę funkcjonalności z innych banków, których
    nie ma w m. Długa na pewno nie będzie.

    /me, który się niedawno dowiedział, że w KB nie da się zmienić PIN-u do
    karty. Ani w internecie, ani w bankomacie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2011-08-22 17:56:28
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-08-22 00:27, Jacek Osiecki pisze:
    > Fakt, niektórzy pieją jaki to wspaniały system - a mnie szlag trafia bo
    > trzeba się w nim dla byle pierdoły tyle naklikać że się wszystkiego
    > odechciewa... Nie mówiąc już o tym jak to działa przy słabym łączu - masakra.

    mBank nawet nieźle działa na telefonie przy transmisji GPRS. To jakie
    masz łącze, że działa to jak masakra ? 15 letni modem telefoniczny ?

    Osobiście nie znam nic wygodniejszego niż mBank.

  • 25. Data: 2011-08-23 07:00:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 19:40:19 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Ja bym poprosił dodatkowo listę funkcjonalności z innych banków,
    > których
    > nie ma w m. Długa na pewno nie będzie.

    Porównuję głównie do Aliora, więc to nie jest takie stricte do "innych
    banków"

    - Ustawienie strony głównej według swojego widzi mi się.
    - Darmowe powiadomienia na mail dotyczące konta/karty - tutaj się w sumie
    nie dziwię, że w mBanku są płatne, bo oni nawet z wysłaniem wyciągu mają
    poważne problemy.
    - Darmowe powiadomienie na maila o wykonaniu danego przelewu.
    - Przeszukiwanie historii operacji - pominę milczeniem

    --
    xbartx

  • 26. Data: 2011-08-23 09:17:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:27:55 +0000 (UTC), jureq napisał(a):
    > Wszystko wskazuje na to, że skończyła się możliwość zakładania lokat
    > promocyjnych w mBanku. W każdym razie w tej chwili. Próbuję od godziny 19
    > i uparcie pisze mi, że są to lokaty tylko dla tych co spełniają warunki
    > promocji. Infolinia twierdzi, że awaria i nie wiadomo ile potrwa.

    Z tego co widzę to już działa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 27. Data: 2011-08-23 12:09:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 07:00:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Porównuję głównie do Aliora, więc to nie jest takie stricte do "innych
    > banków"
    >
    > - Ustawienie strony głównej według swojego widzi mi się.

    Fakt, przydałoby się.

    > - Darmowe powiadomienia na mail dotyczące konta/karty - tutaj się w sumie
    > nie dziwię, że w mBanku są płatne, bo oni nawet z wysłaniem wyciągu mają
    > poważne problemy.

    Przecież są i to bezpłatne. Do tego bardzo dokładnie można je wyklikać,
    każdy typ operacji i dla każdego konta oddzielnie (dla kart nie
    sprawdzałem, bo nie korzystam).

    Inna sprawa, że jest to dość dobrze ukryte i trafiłem na to przypadkiem,
    klikając sobie z nudów po ustawieniach :)

    > - Darmowe powiadomienie na maila o wykonaniu danego przelewu.

    W sensie po wyjściu elixiru? No, od razu niestety nie ma. Tylko zbiorczo
    za cały dzień.

    > - Przeszukiwanie historii operacji - pominę milczeniem

    A czego konkretnie Ci brakuje? Można szukać chyba po wszystkich sensownych
    kryteriach, łącznie z fragmentami tekstu (hint: zmienić "Rodzaj operacji" z
    "Wszystkie" na np. "Przelewy przychodzące"). Po ostatnich zmianach masz
    nawet filtry bezpośrednio na liście wyników.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2011-08-23 12:39:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 14:09:27 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Przecież są i to bezpłatne. Do tego bardzo dokładnie można je wyklikać,
    > każdy typ operacji i dla każdego konta oddzielnie (dla kart nie
    > sprawdzałem, bo nie korzystam).

    powiadomienie e-mailowe - abonament miesięczny*37* = 1 zł

    *37* - Do dnia 31.12.2011 r. opłata nie będzie pobierana.

    > Inna sprawa, że jest to dość dobrze ukryte i trafiłem na to
    > przypadkiem,
    > klikając sobie z nudów po ustawieniach :)

    także uważaj ;)

    > W sensie po wyjściu elixiru? No, od razu niestety nie ma. Tylko
    > zbiorczo za cały dzień.

    Nie o to chodzi. W Aliorze jest inaczej niż w mBanku - jak zatwierdzisz
    przelew to idzie on do realizacji i już go nie cofniesz - nawet jak jest
    weekend albo wieczór. W powiadomieniu do takiego przelewu możesz podać 3
    adres email, na które pójdzie potwierdzenie tego przelewu.

> [...]
    > operacji" z "Wszystkie" na np. "Przelewy przychodzące"). Po ostatnich
    > zmianach masz nawet filtry bezpośrednio na liście wyników.

    A to się poprawiło i mi gdzieś te zmiany umknęły (nie korzystam prawie w
    ogóle z mBanku). No ale żeby porównać to w Aliorze jest tak, że mogę
    przeszukać historię od razu po wprowadzeniu jakiś parametrów albo zapisać
    je jako filtr po swoją nazwą na stałe. Przeszukiwać mogę po:

    Rodzaj operacji zawiera tekst
    Nazwa nadawcy/odbiorcy zawiera tekst
    Numer rachunku (lub fragment numeru)
    Tytuł płatności zawiera tekst
    Numer referencyjny (lub fragment numeru)
    Typ operacji uznania/obiciążenia/transakcje kartowe
    Kwota od­ do­

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2011-08-23 14:47:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 12:39:50 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > powiadomienie e-mailowe - abonament miesięczny*37* = 1 zł
    > *37* - Do dnia 31.12.2011 r. opłata nie będzie pobierana.

    A to nie wiedziałem, dzięki za ostrzeżenie. Ciekawe, jak szybko się z tego
    wycofają.

    > Nie o to chodzi. W Aliorze jest inaczej niż w mBanku - jak zatwierdzisz
    > przelew to idzie on do realizacji i już go nie cofniesz - nawet jak jest
    > weekend albo wieczór.

    To ja jednak wolę mBankową możliwość wycofania przelewu.

    > Rodzaj operacji zawiera tekst
    > Nazwa nadawcy/odbiorcy zawiera tekst
    > (...)

    Tu raczej remis, bo ciężko wymyślić więcej kryteriów :)

    Choć tworzenie własnych filtrów to ciekawy ficzer.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2011-08-25 08:56:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@h...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co do samego www to jest to poprzednia epoka i tyle.

    ta, mi tez brakuje jakis skaczących obrazków we flashu... ;-/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.