  • 11. Data: 2011-08-21 18:10:12
    Temat: Re: Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
    Od: "dando" <t...@g...pl>

    eMax Plus ma teraz 3,5-5%. Lokaty mają niższe oprocentowanie.
    W czym haczyk?

  • 12. Data: 2011-08-21 19:13:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 20:10:12 +0200, dando napisał(a):

    > eMax Plus ma teraz 3,5-5%. Lokaty mają niższe oprocentowanie. W czym
    > haczyk?

    W promocji 4% -lokata z z kapitalizacją dzienną

  • 13. Data: 2011-08-21 19:15:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 10:48:39 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

    > Link bezposredni chyba dalej działa.
    > https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    Jeśli po zalogowaniu masz coś więcej niż komunikat, który podałem, to
    napisz. Bo to by znaczyło, że nie działa tylko u niektórych.

  • 14. Data: 2011-08-21 19:23:01
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    jureq wrote:

    > Jeśli po zalogowaniu masz coś więcej niż komunikat, który podałem, to
    > napisz. Bo to by znaczyło, że nie działa tylko u niektórych.

    O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
    otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
    warunków.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2011-08-21 19:38:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
    > otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
    > warunków.

    Ja także jak widzę ich już nie spełniam. :)

  • 16. Data: 2011-08-21 21:52:36
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Sie, 21:38, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Ja także jak widzę ich już nie spełniam. :)

    Wszyscy nie spełniają, a mBankowcy, przed naprawieniem tego, na razie
    kierują na mlinię... Ciekawe, czy wystarczy powiedzieć "poproszę o x
    optymalnych jednodniowych"? ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 17. Data: 2011-08-21 22:27:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 19:48:18 +0200, mx napisał(a):
    > No cóż? Czołowy bank internetowy. I jaki ma wspaniały serwis transakcyjny
    > (wg. większości tej grupy userów).

    Fakt, niektórzy pieją jaki to wspaniały system - a mnie szlag trafia bo
    trzeba się w nim dla byle pierdoły tyle naklikać że się wszystkiego
    odechciewa... Nie mówiąc już o tym jak to działa przy słabym łączu - masakra.

    Ale ostanio rodzicielka mnie prosiła o pomoc przy ustawianiu przelewów
    dla konta w iPKO... Matkobosko, takiego syfu to już dawno nie widziałem!
    Niefunkcjonalne, nielogiczne a często jescze działa nieprawidłowo (zwłaszcza
    wyszukiwanie). Przy czymś takim to faktycznie mBank błyszczy :D

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2011-08-22 06:40:49
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]
    > Niefunkcjonalne, nielogiczne a często jescze działa nieprawidłowo (zwłaszcza
    > wyszukiwanie). Przy czymś takim to faktycznie mBank błyszczy :D

    No nie wiem czy cos "przebija" interfejs BGK :]

  • 19. Data: 2011-08-22 07:47:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 22:27:59 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > trzeba się w nim dla byle pierdoły tyle naklikać że się wszystkiego
    > odechciewa... Nie mówiąc już o tym jak to działa przy słabym łączu -

    Eee raczej piali już dawno temu ;) Ok tak zwana "onlajnowość" jest w
    mBanku niezła ale też inne banki go doszły, więc nie jest już tym
    jedynym. Co do samego www to jest to poprzednia epoka i tyle.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2011-08-22 07:49:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-08-21 20:10, dando wrote:

    > eMax Plus ma teraz 3,5-5%. Lokaty mają niższe oprocentowanie.
    > W czym haczyk?

    W tym, ze aby dostac te 5% to na pojedynczym rachunku Emax Plus (bo
    chyba nie myslisz ze liczy sie to lacznie na wszystkich? :) trzeba
    uciulac na nim jedyne 200k. Oczywiscie z mozliwoscia jednej darmowej
    wyplaty w miesiacu.
    Do tego jeszcze kapitalizacja raz w miesiacu, wraz z wiadoma czkawka.

    --

    memento lorem ipsum