  • 1. Data: 2003-03-20 08:40:23
    Temat: Konic konta 0 w ING
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    ING zrezygnowalo z otwierania nowych kont "taryfa 0'. Stare pozostaja na
    poprzednich zasadach, choc jak znam ING to pewnie wprowadzi zmiany w TOiP
    zmierzajace do wymuszenia na nich rezygnacji z tego typu konta. Po raz
    kolejny ING dowodzi ze nie zalezy mu na ilosci klientow indywidulanych.
    Przewiduje ze niedlugo ING zostanie przescigniete w liczbie klientow przez
    wiele innych bankow.

    D.

  • 2. Data: 2003-03-20 09:53:07
    Temat: Re: Konic konta 0 w ING
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    > ING zrezygnowalo z otwierania nowych kont "taryfa 0'. Stare pozostaja na
    > poprzednich zasadach, choc jak znam ING to pewnie wprowadzi zmiany w TOiP
    Hmm to konto było reklamowane jako "zero opłat". Po postraszeniu przez
    arbitra musięli się nawet wycofać przymusowych, płatnych wyciągów.
    I nawiasem mówiąc to może być faktyczna przyczyna - zlapali za mało
    jeleni....

    A co do nowych opłat - zobaczymy...
    KJ

> [...]
    > Przewiduje ze niedlugo ING zostanie przescigniete w liczbie klientow przez
    No w końcu maja milion ror-ów czym się bardzo chwalili.

    KJ

  • 3. Data: 2003-03-20 13:17:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > arbitra musięli się nawet wycofać przymusowych, płatnych wyciągów.
    > I nawiasem mówiąc to może być faktyczna przyczyna - zlapali za mało

    Qrcze, i co ja zrobie :-( Gdzie znajde Maestro za 75 groszy miesiecznie z
    podgladem internetowym
    :-)

    M.

  • 4. Data: 2003-03-20 13:26:54
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Qrcze, i co ja zrobie :-( Gdzie znajde Maestro za 75 groszy miesiecznie z
    > podgladem internetowym
    > :-)
    lgnet 0pln/m-c ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 5. Data: 2003-03-20 15:09:51
    Od: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > lgnet 0pln/m-c ;)
    > --
    > roberts
    Chyba juz niedługo. Jak wejdzie Nordea to IMO i bezpłatnie juz nie będzie i
    Maestro pewnie też nie.
    Marcin

  • 6. Data: 2003-03-20 19:21:10
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Chyba juz niedługo. Jak wejdzie Nordea to IMO i bezpłatnie juz nie
    > będzie i Maestro pewnie też nie.

    O kursach wymiany i kosztach wyplaty z zagramanicznego bankomatu nie
    wspominajac :-(

    Swietna karta, naprawde polecam. Szczegolnie te 3% od 10 euro :-)

    M.

  • 7. Data: 2003-03-20 19:25:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl> napisał
    > Chyba juz niedługo. Jak wejdzie Nordea to IMO i bezpłatnie juz nie będzie i
    > Maestro pewnie też nie.

    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=7&b=2&wid=7
    22395

  • 8. Data: 2003-03-21 09:31:35
    Od: "Marcin Szplit" <s...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=7&b=2&wid=7
    22395

    Przeczytałem w całości ale trudno coś z tego artykułu wywnioskować na temat
    oferty dla klientów detalicznych. A juz na pewno nie tam nic na temat
    bezpłatności i kart. Pożyjemy, zobaczymy.
    Pozdr.
    Marcin