  • Data: 2013-01-04 20:42:16
    Temat: Re: Komornik zabrał emerytce pieniądze z konta. I nie odda
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3YdFKK$1SM@mike.oldfield.org.pl...

    > Dlatego mój postulat, że wszystkie osoby i organy jakie uczestniczyły w
    > procederze powinny odpowiadać solidarnie i powinny być solidarnie pozwane.

    Według mnie nie powinno być potrzeby pozywania kogokolwiek.
    Jak normalny człowiek zrobi komuś niechcący (przez swój błąd) krzywdę to ma
    chyba naturalny odruch naprawy szkody.
    Ludzie, którzy w takiej sytuacji do naprawienia szkody muszą być zmuszeni
    dopiero przez sąd nie są w moim pojęciu normalni.
    Jeśli ta pani, chora na raka, nie ma teraz na leczenie to moim zdaniem
    zaangażowani w ten proceder powinni odpowiadać, za spowodowanie zagrożenia
    życia.
    P.G.