  • Data: 2013-01-04 22:05:02
    Temat: Re: Komornik zabrał emerytce pieniądze z konta. I nie odda
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 11:25:56 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Pytanie, czy w polskim prawie jest mozliwa taka procedura?

    Zależy co przez to rozumiesz. W obecnym - nie. Aczkolwiek solidarne
    pozwanie wierzyciela i komornika mogłoby mieć szanse powodzenia.
    Natomiast nie widze powodu, aby taki zapis nie mógł się w tym prawie
    znaleźć.

    > Obawiam sie, ze mozemy zobaczyc ja tylko na amerykanskich filmach,
    > gdzie pozywa sie jednoczesnie kilka "podmiotow" i bronia sie one
    > rownoczesnie w jednym procesie, ktory ma ustalic, czy ponosza
    > odpowiedzialnosc a jasli tak, to kto w jakim procencie.

    Ale po co/ Wystarczy, że sąd stwierdzi, że odszkodowanie się należy - wtedy
    pokrzywdzony zdziera od tego, kogo ma bliżej, a reszta już sobie załatwia
    między sobą regresem. I tyle.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna