  • Data: 2016-04-29 19:50:38
    Temat: Re: Kolejny wyrok - mBank musi oddać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    Dnia Fri, 29 Apr 2016 15:13:47 +0200, J.F. napisał(a):

    >Każda operacja na zabezpieczeniach potwierdzana hasłem jednorazowym.
    >SMSowym, z odpowiednią treścią SMSa typu "Potwierdzenie
    >blokady/zdjęcia
    >blokady logowania spoza Polski". Sądzę, że takiej treści nawet
    >roztargniony user by nie przegapił.

    A przeczytalas od czego sie zaczelo ?
    Telefon klienta sam zaczal sms obslugiwac.

    >Lub jeszcze lepiej hasłem z listy TAN - chyba mniej jest kradzieży
    >list
    >TAN niż zhackowanych telefonów. Aczkolwiek zaporowa cena TAN w mBanku
    >odstrasza i wymusza niejako przejście na (IMO!) mniej bezpieczny
    >system
    >potwierdzania.

    Bardziej bezpieczny pod jednym wzgledem - podajac haslo z listy tak
    naprawde nie wiesz co autoryzujesz.
    SMS zawiera informacje.
    Czyli najlepiej jakby byly oba hasla, albo np do przelewow sms, a do
    zmian limitow TAN.

    Ale mbank o tym slyszec nie chce :-)

    >No cóż, Twoja kasa, Twoje zasady. Albo dbasz o swoją kasę i
    >pamiętasz,
    >albo masz to gdzieś. Ostatecznie tak zupełnie wszystkiego na bank bym
    >nie zwalała ;->

    Ja tez nie, ale hasla podanego raz wiele lat temu na pewno nie
    zapamietam.
    A korzystac z banku "bez hasla nie oddamy pana pieniedzy" to bym sie
    troche bal skorzystac :-)
    Bank tez to rozumie, i w rezultacie ta dodatkowa autoryzacja jest taka
    sobie ...

    J.