  • Data: 2019-06-27 13:38:17
    Temat: Re: Kolejna kobra bitcoina
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jun 2019 08:09:13 +0200, z napisał(a):

    > Zawsze zarabia ta garstka która posiada 80-90% BTC. reszta to plankton
    > do wydojenia.
    >
    > To opłaca się znowu kopać ETH?
    > Bo spekulować nigdy nie miałem zamiaru

    Jak "posiada" to nie zarabia.

    Zarabiają producenci sprzętu oferujący "koparki" lemingom,
    którzy nie zdają sobie sprawy z tego, że jak "system"
    "nasyci" sią "mocą obliczeniową"
    to kolejne "zadania" generowane "do rozwiązania" są trudniejsze.
    Dzięki powyższemu rynek na koparki będzie istniał
    do czasu aż lemingi nie zorientują się "ocokaman".