  • 11. Data: 2009-02-01 14:04:45
    Temat: Re: Kodowanie (było: gdzie brać kredyt na samochód?)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "robert" <r...@s...pl> writes:

    [...]
    > P.S. z premedytacją zmieniłem znowu na iso, więc jak chcesz przeczytać, to
    > wiesz co robić :-)

    Tylko powiedz _gdzie_w_nagłówkach_ masz info, że nadajesz w ISO, hę?
    Skąd ten biedny czytnik ma wiedzieć, że to ISO-8859-2,UTF8, a może
    CP1250?

    KJ

  • 12. Data: 2009-02-01 14:23:31
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    robert wrote:

    > P.S. z premedytacją zmieniłem znowu na iso, więc jak chcesz przeczytać, to
    > wiesz co robić :-)

    Taa? Coś nie wyszło.
    Jeżeli nie potrafisz sobie poradzić z outlookiem zmień czytnik na
    lepszy. Warto.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 13. Data: 2009-02-01 16:05:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 1 Feb 2009 13:33:28 +0100, robert napisał(a):

    > ta grupa ma pl. we wstępię i nie wiem dlaczego żądasz bym mówił z tobą po
    > "europejsku", lub okaleczoną polszczyzną
    > wypadałoby zadać sobie trochę trudu i ustawić swój czytnik, żeby rozumiał
    > polską mowę z jej ozdobnikami :-), a nie pouczać bezsensownie

    1. Nie deklarujesz kodowania w nagłówku
    2. UTF-8 jest jak najbardziej dopuszczalnym standardem w pl.*

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2009-02-01 18:48:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    robert pisze:

    > domy?lam sie kolego, ?e ?wiatowy z ciebie cz?owiek :-) skoro kodujesz w
    > unicode, ale wychodzisz przed szereg,

    Zakodowałem w unikodzie, cobyś widział osiołku, co ja widzę w Twoich
    postach.

    Reszty Twojego bełkotu nie będę komentował, bo zrobili to już inni.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2009-02-01 19:22:39
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Tylko powiedz _gdzie_w_nagłówkach_ masz info, że nadajesz w ISO, hę?
    > Skąd ten biedny czytnik ma wiedzieć, że to ISO-8859-2,UTF8, a może
    > CP1250?

    sory, mea culpa, mój błąd...
    zaufałem czytnikowi z redmont :-) w ustawieniach zrobiłem ISO-8859-2, nie
    wiedziałem, ze outlok nie deklaruje tego w nagłówku :-(
    ... a da się to inaczej ustawić w outloku? wytłumaczcie łopatologicznie
    proszę...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 16. Data: 2009-02-01 19:28:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    robert pisze:
    >>> P.S. z premedytacj? zmieni?em znowu na iso, wiec jak chcesz przeczytaae,
    >
    > sory, mea culpa, mój b??d...
    > zaufa?em czytnikowi z redmont :-) w ustawieniach zrobi?em ISO-8859-2, nie
    > wiedzia?em, ze outlok nie deklaruje tego w nag?ówku :-(
    > ... a da sie to inaczej ustawiae w outloku? wyt?umaczcie ?opatologicznie
    > prosze...

    gugle -> konfiguracja outlook netykieta -> szukaj

    --
    Pete

  • 17. Data: 2009-02-01 20:32:20
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > gugle -> konfiguracja outlook netykieta -> szukaj

    poszukałem i naprawiłem, teraz powinno być ok :-)
    człowiek się uczy całe życie :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 18. Data: 2009-02-01 22:00:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    robert pisze:

    > poszukałem i naprawiłem, teraz powinno być ok :-)
    > człowiek się uczy całe życie :-)

    Gratuluję. Co prawda zakodowałeś w UTF-8 - ale może miałeś taki zamiar ;)

    --
    Pete

  • 19. Data: 2009-02-01 22:38:43
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Co prawda zakodowałeś w UTF-8 - ale może miałeś taki zamiar ;)

    a w życiu, charset=ISO-8859-2 i basta :-)

    a co kredytu, to może mBank, wszak obniżył oprocentowanie :-)
    ale bez złożenia wniosku się nie dowiesz, czy przypadkiem tylko z
    ogroooooomnie wysokiego na bardzo wysokie,
    a u mnie złożenie wniosku z kompletem dokumentów, to problem, kilkadziesiąt
    umów o dzielo na kilkadziesiąt PLN każda, co miesiąc i żaden konsultant nie
    wie jak to ugryźć, bo ma jedną rubryczkę w programie na pracodawcę :-)

    BTW jak liczą do kredytu dochód netto z umowy o dzieło z 50% uzyskiem? czy
    połowę kwoty brutto, czy też brutto minus zaliczka na podatek (czyli to co
    dostaję na konto)?
    przerabiał ktoś coś takiego?

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 20. Data: 2009-02-02 14:12:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    robert pisze:

    > a w życiu, charset=ISO-8859-2 i basta :-)

    Ja co prawda widze tam:

    ale niech Ci bedzie, ze ISO-8859-2

    EOT

    --