  • 1. Data: 2005-02-28 11:58:35
    Temat: Kochany BePeHaha
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Dzisiaj mija miesiąc od kiedy zamknąłem ostatni rachunek w BPH..
    ale dostęp do Sezama mam dalej :) Wszystko lata - wszędzie jest pusto
    (komunikat brak rachunków). Mejle przychodzą o zalogowaniu, dostęp
    do lokat ...

    To normalne czy kiedyś mi zamkną ten dostęp ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2005-03-02 09:46:22
    Temat: Re: Kochany BePeHaha
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk"
> [...]
    > do lokat ...
    >

    > To normalne czy kiedyś mi zamkną ten dostęp ?

    to normalne, tez tak mialem ale wyslalem maila zeby mi to wreszcie
    zamkneli bo mial byc dostep platny.
    a konto e-mailowe z sezama przekonwertowali mi na nowy sezam (ze
    starego nie mozna bylo nadawac maili z Outlook Expressa)
    i do dzis moge go używać za darmo :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-03-02 10:48:15
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-02, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
> [...]
    > a konto e-mailowe z sezama przekonwertowali mi na nowy sezam (ze
    > starego nie mozna bylo nadawac maili z Outlook Expressa)
    BePehowcy chyba czytaja tą grupę - jak na zawołanie dzisiaj już nie działa :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-03-02 10:52:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk"
    > BePehowcy chyba czytaja tą grupę - jak na zawołanie dzisiaj już nie
    > działa :P

    sprawdz konto e-mail - pewnie zostało
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-03-02 18:31:55
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > BePehowcy chyba czytaja tą grupę - jak na zawołanie dzisiaj już nie działa :P

    No co Ty, dziala dalej. A że czytają to dobrze
    bo juz wkrótce cos niemiłego o nich napisze :)

    pozdrawiam
    Ralf