    From: first <n...@a...all>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klopoty ING (link)
    Date: Mon, 20 Oct 2008 01:34:10 +0200

    On Mon, 20 Oct 2008 01:15:39 +0200, "MarekZ" <m...@i...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "first" <n...@a...all> napisał w wiadomości

    >ING to jeden z najbarrdziej restrykcyjnie podchodzących do kredytowania
    >banków w PL. Nie martwiłbym się o jego kondycję. Wyssanie polskiego oddziału
    >przez zagranicznych właścicieli też nie odbywa się z dnia na dzień. Choć
    >naturalnie jeśli rzeczywiście są to środki w wysokości kilkuset tysięcy
    >złotych czy rzędu 1M, niepokój może być zrozumiały no i każdy musi
    >zdecydować sam. Z drugiej strony trochę dziwne, że takie środki znajdują się
    >na lokacie i to w banku w PL, niezdywersyfikowane...

    Skutek zachlannosci/chciwosci jak kto woli... A tak po prostu, to te
    8% z lokaty wlasnie w ING wydawaly mi sie na tyle atrakcyjne i
    stosunkowo bezpieczne, by zaryzykowac. Balans miedzy pewnoscia banku a
    oferowanym % wydawal mi sie dla tego banku bardzo korzystny. W tej
    chwili wyglada na to, ze z tego balansu zostalo w wiekszosci %.
    A pelna dywersyfikacja to pewnie nastapi skoro swit. Chrzanic te pare
    tysiecy jesli mam nie spac po nocach.

    >Ja uważam, że nie wystąpiły sygnały sugerujące zagrożenie w przypadku
    >polskiego ING. Co więcej jestem zwolennikiem tezy, że w PL w ciągu
    >najbliższego roku nie zbankrutuje żaden bank z pierwszej piętnastki
    >największych.

    Tez w to wierze, ale na szali mojej wiary klade przyszlosc swojej
    rodziny - trojka malutkich dzieciakow bedzie miala pewnie niezle
    potrzeby :-)