  • Data: 2018-11-13 19:54:07
    Temat: Re: Klony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    Szymon napisał(a) w wiadomości: ...

    >Amber Gold to właściwie nie powinna być sprawa KNF tylko
    >gospodarczych.
    >Albo i nie bo spec służby potrzebują finansowania.

    Ale wczesniej moglaby sie KNF zainteresowac, skoro to w publicznym
    obrocie.

    > Przypominam sprawę doprowadzenia do upadłości SK Banku po kłótni
    >z KNF dot. interpretacji sposobu oceny ryzyka,

    Ale co - syndyk chyba twierdzi, ze kapitaly sa ujemne.
    A prezes zdaje sie nadal siedzi i nawet zmiana rzadu mu nie pomogla.

    Choc oczywiscie to nie sa zadne rzetelne argumenty w naszej
    rzeczywistosci :-)

    A jak tam pozostale banki i SKOKi - syndyk sciaga zalegle kredyty, czy
    jednak nie daje rady ?

    >nakaz sprzedaży
    >FM Banku (obecnie Nest) pod byle pretekstem nieistotnym jeśli
    >chodzi o sytuację banku - jakaś drobnostka w papierach jednego
    >z doradców (?) - gdyby tak oceniano innych to pewnie połowę
    >RPP trzeba by odwołać).
    >O słynnym wirusie nie wspomnę.
    > Pokażcie mi szefa nadzoru finansowego w innym państwie, który
    >jest (w tej chwili już był) młodszy niż nasz.

    No ale stary byl widac zly, skoro takie aferki wymieniasz, wiec
    nastapila dobra zmiana :-)

    > Polskie wymogi dot. banków są wysokie i między innymi dlatego
    >w Polsce bankowość nie jest zbyt tania bo ktoś za przymusowe
    >bezpieczeństwo finansowe musi zapłacić - zawsze jest to klient.
    >Nie oceniam czy to dobrze czy źle ale w takich warunkach

    Ale to chyba unijne przepisy o tym bezpieczenstwie ...

    >przychylność KNF ma swoją wartość.

    Niewatpliwie. Aczkolwiek inne banki jakby nieniepokojone ...

    > Być może to nie korupcja ale "dżentelmeńska umowa" by nie siać
    >paniki... Coś nie wyszło?

    Za 40 baniek ?

    J.