  • 11. Data: 2002-01-09 17:20:29
    Temat: Re: Klient niechciany?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    ...> Lukas tez mozesz sie dowiedziec. Niestety niewykluczone ze bedziesz
    musial
    > czekac te 3 miesiace, moze cos jeszcze Ci ktos podpowie. A w Multibanku
    > proponowales pokazanie historii rachunku?

    Narazie rozmawialem tylko z panienka na 0801 -
    w Krakowie nie ma chyba oddzialu?

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl

  • 12. Data: 2002-01-09 17:26:22
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > ...> Lukas tez mozesz sie dowiedziec. Niestety niewykluczone ze bedziesz
    > musial
    >
    > Narazie rozmawialem tylko z panienka na 0801 -
    > w Krakowie nie ma chyba oddzialu?

    Niestety chyba nie ma:( Ale sprobuj w innych bankach, w Lukasie, w PeKaO SA
    np. tylko pamietaj o historii konta to wiele zmienia, nie jestes anonomowym
    klientem.

    Piotrek

  • 13. Data: 2002-01-09 17:34:22
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

> [...]
    > Mam niewielkie (6-8tys/miesiac) ale wmiare stale wplywy.
    >
    > Niestety bank nie udzieli mie kredytu bez poreczyciela...
    >
    > Proponowalem przewlaszczenie nowego srodka trwalego
    > (profesjonalny skaner - 14.000zl netto) - nie chca.
    > Weksel tez nie wystarczy...
    >
    > Chetnie natomiast na moje 5-6tys. kredytu wzieli by zabezpiecznie
    > w postaci mieszkania, czy samochodu (najlepiej nowy Merc).
    >
    > Czy w tym kraju nie ma bankow oferujacych kredyty malym
    > rozwijajacym sie firmom?
    >
    > Jestem niestety pierwszym pokoleniem "biznesmenow" ;)
    > w mojej rodzieni i nie mam kapitalu i brak kilku tys. zl

    A po co im twoje marne odsetki z lichego kredytu... Oni mają obligacje
    skarbowe na których zarobią pieniądze....

    P.S.
    Poproś o np. 3.000.000 USD - powinno być prościej ;)

    --
    Joogi

  • 14. Data: 2002-01-09 17:41:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 04:41:55PM +0100, inkoguto wrote:

    > A pytałeś w PBK
    > Tam na taki kredyt potrzebujesz cesję np. rzeczonego skanera około 1,5
    > krotnej wartości kredytu

    Z pbk moze nie byc wesolo. Po pierwsze ja ich rozumiem ze nie chca
    takiego zabezpieczenia (przepraszam, ale samochod to 95% ludzi wie co
    to jest, a skaner?), jak oni go wycenia?

    Po drugie, jak juz bedziesz z nimi (pbk) gadal, nie daj sie spuscic na
    drzewo - jesli dowiesz sie, chocby polgebkiem, podlsuchasz,
    przypadkiem, nie dla Ciebie ta informacja bedzie - pytaj sie czy
    mozesz w swojej sytuacji uzyc takiej sciezki. Trenowalem to jak bralek
    kredyt na mieszkanie i niestety tylko w ten sposob sie udalo.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-01-09 19:12:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Jestem niestety pierwszym pokoleniem "biznesmenow" ;)
    > w mojej rodzieni i nie mam kapitalu i brak kilku tys. zl
    > nieraz powaznie mnie ogranicza.

    No niestety. Przygotuj się na bycie obywatelem dalszej kategorii. Pierwsza
    kategoria to ludzie z umowami o pracę, potem jakieś zlecenia, dzieła, wolne
    zawody, emerytury, renty, studenci. Potem długo, długo nic i... TAK i my -
    przedsiębiorcy :-))) Dla banków grupa do poniewierania. Wysokie prowizje,
    wysokie opłaty za prowadzenie kont - zaufanie duuuuuuuuuużo niższe niż wobec
    emeryta w wieku 90 lat :-((( Nie dostaniesz karty kredytowej, kredytu, ledwo
    jakiś debet. Jak ulegniesz wypadkowi nie dostaniesz odszkodowania z ZUS.
    Staż urlopowy? - zapomnij... Twoi pracownicy dostaną karty kredytowe, a Ty
    nie :-(((
    Jak radzą koledzy - spróbuj raczej zrobić sobie historię w koncie prywatnym.

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-01-09 23:16:16
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Jak radzą koledzy - spróbuj raczej zrobić sobie historię w koncie
    prywatnym.

    Właśnie tak. Do tego wystarczają trzy RORy każdy z debetem ok 3000.
    Utrzymanie tych rachunków kosztuje nie więcej niż 15 zł/mc + prowizja
    za przyznanie. Historię wypracowuje się przelewając w kółko te same
    kwoty. Można zrobić niezły limit :-) Ponieważ część przelewów
    wykonałem z rachunku firmowego z tytułem "wynagrodzenie" (zawsze tak
    robię jak mam do zapłacenia większe kwoty firmowe gotówką), to w
    niektórych bankach nawet mysleli, że to wpływy z umowy o pracę i o nic
    już nie pytali.
    A dostępne środki są rzędu 9000 - tańsze niż kredyt banowy i bierzesz
    kiedy chcesz.
    Jedynym problemem były wymagania dotyczące dokumentów do wniosku o
    przyznanie. Było trochę cyrków, ale zamiast wymaganych zaświadczeń z
    ZUS i US złożyłem oświadczenie, że nie zalegam - poparte własnym
    podpisem (pod rygorem sankcji z art 233 KK) oraz kserokopie przelewów
    na ZUS za 3 mce i wystarczyło :-)

    CEZ

  • 17. Data: 2002-01-09 23:35:55
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    Integrum BGŻ.

    Po trzech miesiącach wpłat (także tych przynoszonych "w zębach")
    otrzymujesz kredyt w wysokości 3-krotnych wpływów.

    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 18. Data: 2002-01-10 10:24:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1hmgn$o8a$...@d...ceti.com.pl...
> [...]
    > "debetowania" konta firmowego na kilka tys. zl (5-6tys).

    > Czy w tym kraju nie ma bankow oferujacych kredyty malym

    1. Kredyty dla "malych rozwijajacym sie firm" to nie domena bankow lecz
    panstwowych "agencji rozwoju" itp. Banki potrzebuja przede wszystkim
    zabezpieczen.
    2. PKO BP ma w regulaminie rachunku Biznes Partner kredyt na taka
    okolicznosc. Poczytaj sobie u nich.

    --
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2002-01-11 07:06:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1jq4h$ss0$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > 1. Kredyty dla "malych rozwijajacym sie firm" to nie domena bankow lecz
    > panstwowych "agencji rozwoju" itp. Banki potrzebuja przede wszystkim

    Dodam, ze we wczorajszej Wyborczej czytalem o taki funduszu dzialajacym na
    Slasku (nie wiedziec czemu zwanym Gornym...;-))
    Region Ci chyba odpowiada...?
    Jego zadaniem jest wlasnie wspieranie rozwoju malych firm. Juz nie pamietam
    czy sami udzielaja kredytow na rozwoj, czy tylko poreczaja. Ale to w sumie
    wsio ryba.

    --
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2002-01-11 08:54:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    pamietam
    > czy sami udzielaja kredytow na rozwoj, czy tylko poreczaja. Ale to w sumie

    "mikro"?
    To jest pic na wode - trzeba znalezc trzech frajerow poreczycieli
    i samemu im wzajemnie poreczac. Takie wspomaganie to ja p....