  • 1. Data: 2002-01-09 15:03:50
    Temat: Re: Klient niechciany?
    Od: "Marcin Delimedjac" <d...@p...onet.pl>

    idz do Multibanku
    po pierwszej wplacie masz automatycznie przyznawany debet bez zadnych
    formalnosci

    Marcin

  • 2. Data: 2002-01-09 15:11:29
    Temat: Klient niechciany?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Chyba takim jestem...
    ...no chyba, ze banki przyjmuja tylko lokaty a w ich interesie
    nie lezy udzielanie kredytow.

    Prowadze od dziesieciu lat mala firme...

    Chcialem w moim banku zalatwic kredyt lub mozliwosc
    "debetowania" konta firmowego na kilka tys. zl (5-6tys).

    Nie zalegam nikomu z niczym.
    Zarabiam kilka srednich krajowych.
    Mam niewielkie (6-8tys/miesiac) ale wmiare stale wplywy.

    Niestety bank nie udzieli mie kredytu bez poreczyciela...

    Proponowalem przewlaszczenie nowego srodka trwalego
    (profesjonalny skaner - 14.000zl netto) - nie chca.
    Weksel tez nie wystarczy...

    Chetnie natomiast na moje 5-6tys. kredytu wzieli by zabezpiecznie
    w postaci mieszkania, czy samochodu (najlepiej nowy Merc).

    Czy w tym kraju nie ma bankow oferujacych kredyty malym
    rozwijajacym sie firmom?

    Jestem niestety pierwszym pokoleniem "biznesmenow" ;)
    w mojej rodzieni i nie mam kapitalu i brak kilku tys. zl
    nieraz powaznie mnie ogranicza.

    Lichwiarstwo mnie nie interesuje.

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl

  • 3. Data: 2002-01-09 15:18:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 04:11:29PM +0100, Jakub Jewuła wrote:

    > Jestem niestety pierwszym pokoleniem "biznesmenow" ;)
    > w mojej rodzieni i nie mam kapitalu i brak kilku tys. zl
    > nieraz powaznie mnie ogranicza.

    Pamietaj, pierwszy milion trzeba ukrasc.

    > Lichwiarstwo mnie nie interesuje.

    I Ty chcesz byc biznesmenem? Od razu zakladasz ze zbankrutujesz?

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-01-09 15:32:52
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Pamietaj, pierwszy milion trzeba ukrasc.

    Panu juz dziekuje...

  • 5. Data: 2002-01-09 15:33:41
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > idz do Multibanku po pierwszej wplacie masz automatycznie
    > przyznawany debet bez zadnych formalnosci

    Taaa, az 2000zl.
    Niestety mam wygorowane oczekiwania -
    potrzebuje az 6000zl :)

  • 6. Data: 2002-01-09 15:41:55
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Panu juz dziekuje...

    A pytałeś w PBK
    Tam na taki kredyt potrzebujesz cesję np. rzeczonego skanera około 1,5
    krotnej wartości kredytu
    Choć dla nie swoich klientów może nie jest tak łatwo
    Dla "swoich" jest też kredyt bez zabezpieczeń(jak w ROR) w wysokości
    średnich 1 miesięcznych wpływów (ale trzeba mieć długo u nich konto -kilka
    lat)
    Alternatywą (i to tanią) jest Fundusz Mikro

  • 7. Data: 2002-01-09 16:54:52
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    > Chyba takim jestem...
    > ...no chyba, ze banki przyjmuja tylko lokaty a w ich interesie
    > nie lezy udzielanie kredytow.
    >
    > Prowadze od dziesieciu lat mala firme...

    Witam kolego z pl.rec.foto:)
    Po pierwsze gdzie masz teraz konto?
    Jesli nie chca dac ci na firme to sprobuj na prywatnym koncie, w nagorszym
    przypadku zmien bank i po 3 miesiacach regularnych znacznych wplywow
    powinienes dostac debet bez problemow. Napisz gdzie teraz masz konta i
    jakie.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-01-09 16:57:06
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > przypadku zmien bank i po 3 miesiacach regularnych znacznych wplywow
    > powinienes dostac debet bez problemow. Napisz gdzie teraz masz konta i

    Kredyt Bank hahahahahahahahahahahahahahahahahaha - firmowe.

  • 9. Data: 2002-01-09 17:13:36
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > Kredyt Bank hahahahahahahahahahahahahahahahahaha - firmowe.

    Przedstaw historie konta w Multibanku, daja 4,5 srednich wplywow z miesiaca,
    zreszta niech sie expert wypowie...:)

    Jutro rano lece po historie konta za e-pakiet(papa Fortis) i zalozyc konto w
    Multibanku w Bydgoszczy:)))

    pzdr
    Andrzej

  • 10. Data: 2002-01-09 17:14:28
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    > Kredyt Bank hahahahahahahahahahahahahahahahahaha - firmowe.

    Nie masz zadnego prywatnego konta?
    Jak nie to pozostaje Ci zalozyc, niestety. Nie wiem dlaczego ale na
    prywatnym koncie latwiej dostac debet. Mozesz sprobowac w PeKaO SA, z tego
    co pamietam byli dosc liberalni jesli chodzi o przyznawanie debetow. Mozesz
    sie dowiedziec na co mozesz liczyc pokazujac historie konta z KB ale to
    skomplikowana sprawa bo to konto firmowe i nie mam pojecia jak banki to
    traktuja. Ktorys bank podobno przyznaje debet do 6-krotnosci wplywow, chyba
    Lukas tez mozesz sie dowiedziec. Niestety niewykluczone ze bedziesz musial
    czekac te 3 miesiace, moze cos jeszcze Ci ktos podpowie. A w Multibanku
    proponowales pokazanie historii rachunku?

    Piotrek