  • 1. Data: 2002-01-09 12:39:31
    Temat: Przekaz pocztowy
    Od: <g...@p...onet.pl>

    W poniedziałek rano wpłaciłam na poczcie sporą sumę na moje konto w Inteligo.
    Do teraz, tj do srody godz,13.30 pieniądze nie pojawiły się na moim koncie.
    Zanim ruszę na pocztę z pretensjami chciałam sie was poradzić w następjącej
    sprawie: czy poczta ma jakis ustawowy termin na przekazanie wpłacanych
    pieniędzy na konto adtresata. Gdzie mogłabym, najlepiej w necie znaleźć jakieś
    informacje na ten temat? Sprawa tylko pozornie jest błaha, bo jeśli poczta
    obraca po kilka dni pieniędzmi ze wszystkich wpłat to w grę wchodzą
    gigantyczne sumy nienaleznych zysków. Co wy o tym myślicie?

  • 2. Data: 2002-01-09 12:45:26
    Temat: Re: Przekaz pocztowy
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    > W poniedziałek rano wpłaciłam na poczcie sporą sumę na moje

    maja iles tam dni, zwykle w 7 sie mieszcza :) normalka.

  • 3. Data: 2002-01-09 13:09:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 01:45:26PM +0100, . : : Krzysztof : : . wrote:

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > maja iles tam dni, zwykle w 7 sie mieszcza :) normalka.

    Ale i dwa tygodnie to nic nadzwyczajnego.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-01-09 15:41:40
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > W poniedziałek rano wpłaciłam na poczcie sporą sumę na moje konto w
    Inteligo.
    > Do teraz, tj do srody godz,13.30 pieniądze nie pojawiły się na moim
    koncie.
    [...]

    Jeszcze sie nie zdazylo, zeby poczta przelala pieniadze szybciej niz w ciagu
    7dni roboczych.
    pzdr
    Andrzej

  • 5. Data: 2002-01-09 16:50:08
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > obraca po kilka dni pieniędzmi ze wszystkich wpłat to w grę wchodzą
    > gigantyczne sumy nienaleznych zysków. Co wy o tym myślicie?

    no to trzeba przyznac, zes jest niecierpliwy; maja na to 2 tyg.; dopiero po
    tym czasie mozesz skladac reklamacje

    p.

  • 6. Data: 2002-01-09 23:32:09
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    > W poniedziałek rano wpłaciłam na poczcie sporą sumę na moje konto w Inteligo.

    Za dwa tygodnie wpłynąć muszą.

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 7. Data: 2002-01-10 13:16:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <g...@p...onet.pl> writes:

    > W poniedziałek rano wpłaciłam na poczcie sporą sumę na moje konto
    > w Inteligo.
    > Do teraz, tj do srody godz,13.30 pieniądze nie pojawiły się na moim koncie.

    Kto wplaca pieniadze na poczcie? Oni to powinni prowizje wyplacac
    wplacajacemu, to by sie wtedy moze oplacalo do urzedu skarbowego czy
    innego ZUSu placic. Na wlasne konto (i inne, gdzie istotny jest termin
    zaksiegowania wplaty) - nigdy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator