  • 1. Data: 2002-01-09 14:25:26
    Temat: Numerek konta walutowego
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Popatrzylem sobie i widze, ze to subkonto walutowe, ktore sobie zalozylem w
    BZWBK ma numrek w standardzie IBAN - takie ladne...
    Teraz takie pytanie - czy mozna na niego przelac kase ?? (znaczy zaraz to
    sprawdze z Fortisu), ale chodzi mi o to, ze gdybym komus dal ten numrek
    konta - i ona chcial tam USD przelac...
    Bo nie wiem po kij ten numrek jak nic nie mozna zrobic - z konta na konto
    nie moge przelac swoje, zobacze jak jest z zewnetrznego czy przyjmie :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-09 14:30:03
    Temat: Re: Numerek konta walutowego
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    wyslalem z data jutrzejsza, ciekaw jestem czy kupi 1$ i 20 centow czy na
    glowny przejdzie :)
    he he, tylko zeby im systemy nie powariowaly....

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-09 19:14:50
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > wyslalem z data jutrzejsza, ciekaw jestem czy kupi 1$ i 20 centow czy na
    > glowny przejdzie :)
    > he he, tylko zeby im systemy nie powariowaly....

    Tia i pewnie jeszcze byś chciał, żeby Ci te złotówki zaksięgowali nominalnie
    na tym koncie ;-))))))))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-10 20:06:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tia i pewnie jeszcze byś chciał, żeby Ci te złotówki zaksięgowali
    nominalnie
    > na tym koncie ;-))))))))

    Zadziaoalo - kupil dolary :)

  • 5. Data: 2002-01-12 19:40:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 21:06:25 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Zadziaoalo - kupil dolary :)

    Powaznie ?
    Testowalem to na Citi i LG i przelew w zlotych zlecony na konto w USD
    i tak ksiegowali na koncie zlotowym.
    Wydaje mi sie, ze zeby mogli to zaksiegowac na walutowym powiniennes
    wyrazic zgode na przewalutowanie (albo w oddzielnym oswiadczeniu, albo
    gdzies w regulaminie powinien byc zapis)

    Ale czy Fortis w ramach ePakietu otwiera konta walutowe ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-01-14 08:45:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > Ale czy Fortis w ramach ePakietu otwiera konta walutowe ?

    w ramach e-pakietu nie
    ale probowalem taki przelew z PLN e-pko na EUR w Fortisie
    i przyjeli przelew (10EUR) wyjatkowo, po telefonie do mnie
    Normalnie nie ma automatu ktory by to na walute przyjmowal
    a czlowiek decyduje ze nie mozna
    A zrobilem ten eksperyment kiedys tylko dlatego ze e-PKO miala przy walucie
    przelewu taka ladnie rozwijana liste
    - jest lista walut to trzeba ja bylo wyprobowac ;-)
    *** blad ***