  • 11. Data: 2003-08-07 16:04:17
    Temat: Re: Klauzula Multibanku
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-07 17:04, Piotr Piatkowski wrote:

    [...]

    > A jaki to ma sens - zmniejszają się Twoje dochody, więc jest ryzyko że nie
    > dasz rady spłacić w terminie, w takim razie masz nam spłacić natychmiast
    > całą sumę?

    A. To kolega jeszcze się łudzi, ze w działach kredytów pracują ludzie
    sensowni?
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 12. Data: 2003-08-07 16:16:06
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > On 2003-08-07 17:04, Piotr Piatkowski wrote:
    >
    > [...]
    >>
    > A. To kolega jeszcze się łudzi, ze w działach kredytów pracują ludzie
    > sensowni?

    To ja przepraszam :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 13. Data: 2003-08-07 19:35:49
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Poniewaz nie spotkalem sie z duzym odzewem na moje pytanie, zadam inne:
    Czy sa gdzies w sieci wzory umów o kredyt hipoteczny kilku podstawowych
    banków?

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj"

  • 14. Data: 2003-08-08 08:49:36
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Adam S. napisal/a:
    > Czy
    > jest to curiosum ? Nie

    A ja zacytuję co w analogicznej sytuacji mówi projekt z BPHPBK:

    "Ponadto kredytobiorca zobowiązuje się również do (...)
    informowania Banku każdorazowo o zaciągnięciu każdego rodzaju zobowiązania
    finansowego (kredyt, pożyczka, poręczenie, gwarancja etc.) w kwocie wyższej
    niż 10.000 PLN lub równowartość tej kwoty w walucie"

    i to mi się wydaje sensowne podejście, bo w przeciwnym wypadku Multi może
    szantażować Lesia nawet przy takich drobiazgach jak debet czy KK.

    Zbiggy.

  • 15. Data: 2003-08-08 08:59:34
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Poniewaz nie spotkalem sie z duzym odzewem na moje pytanie, zadam inne:
    > Czy sa gdzies w sieci wzory umów o kredyt hipoteczny kilku podstawowych
    > banków?

    Ja brałem kredyt mieszkaniowy w KB i żadnego takiego (lub podobnego) zapisu w
    Umowie nie ma. Tensor1

  • 16. Data: 2003-08-08 09:19:45
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > i to mi się wydaje sensowne podejście, bo w przeciwnym wypadku Multi może
    > szantażować Lesia nawet przy takich drobiazgach jak debet czy KK.

    Dokladnie tak. "Poinformowac" to dla mnie akceptowalne. "Prosic o zgode
    pisemna" to zupelnie cos innego... Czy to znaczy, ze mam isc do PBK?

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 17. Data: 2003-08-08 09:20:19
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    > Ja brałem kredyt mieszkaniowy w KB i żadnego takiego (lub podobnego)
    zapisu w
    > Umowie nie ma. Tensor1

    Rozpatrze zatem powaznie oferte KB.

  • 18. Data: 2003-08-08 10:08:49
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Lesio5 napisal/a:

    > Dokladnie tak. "Poinformowac" to dla mnie akceptowalne. "Prosic o
    > zgode pisemna" to zupelnie cos innego... Czy to znaczy, ze mam isc do
    > PBK?

    jak chcesz kredyt w PLN - to polecam (jeszcze za wcześnie na polecanie bo
    nie dostałem decyzji, wniosek złożyłem w poniedziałek)

    a jak w walucie, to nie wiem bo się nie interesowałem

    Zbig.

  • 19. Data: 2003-08-08 13:58:11
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > zapisu w
    >
    > Rozpatrze zatem powaznie oferte KB.
    > Leszek Grelak vel Lesio5

    Tam są praktycznie najlepsze warunki, ale tylko w PLN. Tensor1

  • 20. Data: 2003-08-08 14:14:14
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Tam są praktycznie najlepsze warunki, ale tylko w PLN.

    a dla mnie (przyznam się, że dostałem preferencje w postaci zaniechania
    wyceny mieszkania) najlepsze są jednak w BPHPBK:

    - na dzień dobry (prowizja + wycena) zaoszczędzam ok. 1200zł
    - oprocentowanie W6M+1,1pp = 6.15% (wkład własny>30%) a Twoje 6.17%

    :))

    Zbiggy