    From: "cspol" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Killer - zrywanie via net - lokaty-online.pl
    Date: Mon, 9 Feb 2009 21:25:54 +0100

    > Spoko, odczekaj ok.2 godź. a ten "Błąd" jest wynikiem "przetrawiania"
    > operacji
    > zrywania.

    Zadziałało zdecydowanie szybciej w moim przypadku. Ale i tak może
    doprowadzić do szewskiej pasji kogos, komu zalezy bardzo na pieniążkach.
    Inna rzecz, że ja kilka razy zrywałem tę samą lokatę, myśląc że pomyliłem
    się czy też nastąpił chwilowy zanik łączności.
    Żeby im te błędy jeszcze bardziej nie namieszały w systemie.

    CzS