  • Data: 2002-01-13 11:37:46
    Temat: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "McCartney" <m...@p...onet407.pl>
    (news:a1rqfm$2o39$1@pingwin.acn.pl):
    > Chyba się zdecyduję na założenie konta
    > w Inteligo, więc mam parę pytań do Was:
    >
    > - Czy warto?
    tak
    > - Dlaczego mają takie duże oprocentowanie?
    > (sami piszą, że to dlatego, że nie ma
    > oddziałów, ale co Wy na to?)
    prawda

    > - W taryfach (obu) nie podają wcale, ile
    > kosztuje podjęcie pieniędzy z bankomatu
    > _innego_ niż Euronet. Z Euronetu 1.69, a
    > z innych?
    4.50 niezaleznie od kwoty

    > - Słyszałem, że mogę zrobić coś takiego -
    > jeden rachunek nazwać np. karta i tylko
    > z niego pozwolić wypłacać kartą, ale
    > nigdzie nie widzę czegoś takiego u nich
    > na stronie. Czy można tak zrobić?
    tak, jak juz bedziesz mial rachunek; nazwij swoj pierwszy rachunek "karta",
    potem zaloz inne przez WWW (od ręki) i nie zamawiaj do nich kart
    ew. odwrotnie, nazwij podstawowy i nie zamawiaj karty, utwórz "karta" i
    zamów

    > - Czy WWW Inteligo działa dobrze pod IE 4?
    różnie to bywa; w pakiecie startowym dostaniesz CD z nowym IE

    > - Czy przy zakładaniu konta sprawdzają
    > miejsce zameldowania? Bo mnie się wydają,
    > że tylko pytają o nie. Jestem zameldowany
    > na stałe, ale nie mam tego wpisanego do
    > dowodu. Mam nadzieję, że się nie przyczepią.
    To zależy od kuriera, ale nie powinno byc klopotow, bo on przyjdzie na ten
    adres.