  • Data: 2016-07-06 12:22:31
    Temat: Re: Kiedy najlepiej nadplacic kredyt hipoteczny?
    Od: "atman" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jakim sensie nadplacic ? Wplacic wiecej, niz sie nalezy ?

    Mam spłacać 1000zł co miesąc a chcę wpłacać 3000zł.
    Taki tam typowy Polak.

    > Przeczytaj dokladnie umowe i zalaczniki - jak znam banki, to sa tam

    Przeczytana przy podpisywaniu kredytu. Nie pytam o umowę - to znam.

    Warunki dot. mojego pytania jeszcze raz, jeszcze bardziej wprost:
    - kredyt złotówkowy
    - wibor 3m niezmienny
    - brak jakichkolwiek opłat / kar za nadpłacenie kredytu