  • Data: 2016-07-06 12:34:05
    Temat: Re: Kiedy najlepiej nadplacic kredyt hipoteczny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atman" napisał w wiadomości grup
    >Tam akurat nie było uzasadnienia - pierwsze-lepsze linki, które
    >właśnie wygooglowałem i zaraz przeczytam:
    >http://coikiedy.pl/nadplata-kredytu.html

    Jak rozumiec to ostatnie:
    "Powinniśmy więc dokonać nadpłaty w dzień, w którym odsetek będzie jak
    najmniej, a to oznacza zazwyczaj pierwszy dzień po spłacie raty,
    a jeśli to możliwe to sam dzień spłaty
    (choć banki najczęściej blokują nadpłatę właśnie w ten dzień)"

    jesli bank sie uczciwie rozlicza, to powinien zaksiegowac wplate,
    odjac nalezne odsetki, a reszte odpisac od kapitalu.
    I w tym momencie zostaje mniej do procentowania w przyszlym okresie.

    >https://www.mbank.pl/forum/watek,947116,wczesniejsz
    a-splata-raty-kredytu,1.html

    Czy mam rozumiec, ze jak termin raty jest 10-go, ja zaplace np 5-go,
    to mbank i tak 10-go sciagnie rate, a przy braku srodkow doliczy
    stosowne kary za brak platnosci w terminie ?
    Zlodzieje :-)

    Wynika z tego, ze karty do konta nalezy zniszczyc, i zalozyc sobie
    konto w innym banku.
    Ewentualnie drugie e-konto w mbanku ... o ile to mozliwe ...

    J.