  • 1. Data: 2002-01-30 12:11:55
    Temat: Kiedy mBank i karty chip-owe?
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Witam pbb!

    Tak przy okazji aktywowania nowych kart nasuneło mi się pytanie kiedy
    pojawią się chip'y w mBanku... pomijając to, że obecnie są słabo
    obsługiwane...

    --
    radar
    GG2468209

  • 2. Data: 2002-01-30 12:59:26
    Temat: Re: Kiedy mBank i karty chip-owe?
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Witam pbb!
    >
    > Tak przy okazji aktywowania nowych kart nasuneło mi się pytanie kiedy
    > pojawią się chip'y w mBanku... pomijając to, że obecnie są słabo
    > obsługiwane...

    a mnie kiedy inteligo?

  • 3. Data: 2002-01-30 13:46:57
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "radar" <m...@t...pl> napisał w
    wiadomości

    > Tak przy okazji aktywowania nowych kart nasuneło
    mi się pytanie kiedy
    > pojawią się chip'y w mBanku... pomijając to, że
    obecnie są słabo
    > obsługiwane...

    Euronetowe bankomaty sa z róznych okresów, to
    chyba wymaga także ich modrnizacji ? jeżeli ich
    nie wymiany w ogóle ?

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-30 13:47:52
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > a mnie kiedy inteligo?

    to jest treść maila z inteligo
    "...Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Niestety,
    harmonogram wprowadzania nowych produktów jest częścią poufnego planu rozwoju
    firmy i dlatego nie możemy udzielić odpowiedzi na Pana szczegółowe zapytania.
    Jednak, pragniemy zapewnić Pana, że Bankgesellschaft Berlin Polska SA wraz z
    Inteligo Financial Services SA będą sukcesywnie rozszerzać ofertę produktów
    i usług w ramach konta Inteligo. Wszelkie bliższe informacje będą
    przekazywane klientom z odpowiednim wyprzedzeniem..."

    czyli jest nadzieja że wprowadzą karte chipową.

  • 5. Data: 2002-01-30 13:50:58
    Od: <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > obecnie są słabo
    >
    > Euronetowe bankomaty sa z róznych okresów, to
    > chyba wymaga także ich modrnizacji ? jeżeli ich

    przecież karta może być hybrydowa, mieć i chip i pasek magnetyczny.

  • 7. Data: 2002-01-30 13:57:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 02:47:52PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > przekazywane klientom z odpowiednim wyprzedzeniem..."
    >
    > czyli jest nadzieja że wprowadzą karte chipową.

    Na pewno nie jako pierwszy ani jeden z pierwszych produktow. Bo niby
    dlaczego?

    Ze niby bezpieczenstwo wieksze? Przeciez i tak w regulaminie jest
    powiedziane ze cardholer ponosi odpowiedzialnosc, po co wydawac karty
    bezpieczniejsze?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-01-30 13:57:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 02:50:58PM +0100, w...@p...onet.pl wrote:

    > przecież karta może być hybrydowa, mieć i chip i pasek magnetyczny.

    Poki masz pasek a urzadzenia nie moga korzystac z chipa to po co chip?

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-30 14:01:31
    Od: <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ze niby bezpieczenstwo wieksze? Przeciez i tak w regulaminie jest
    > powiedziane ze cardholer ponosi odpowiedzialnosc, po co wydawac karty

    taki sam mail dostałem jak pytałam o wypukłą VC więc dedukuję z tego że może to
    połączą w jeden kawałek plastiku.

  • 9. Data: 2002-01-30 14:02:49
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Poki masz pasek a urzadzenia nie moga korzystac z chipa to po co chip?

    bo ładnie wygląda, a czasem i urządzenia bedą korzystać z chipa.

  • 10. Data: 2002-01-30 14:14:12
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości
    > przecież karta może być hybrydowa, mieć i chip i
    pasek magnetyczny.

    chip for ...chip :-))

    Sark