  • 1. Data: 2013-01-23 13:49:33
    Temat: Kiedy lokaty w góre ??
    Od: Zenek <z...@g...com>

    Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy
    beda ciagle spadac ??

  • 2. Data: 2013-01-23 13:54:36
    Temat: Re: Kiedy lokaty w góre ??
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 13:49:33 UTC+1 użytkownik Zenek napisał:
    > Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy
    >
    > beda ciagle spadac ??

    Jak banki będa potrzebowały kase to podniosa.
    Na razie się nie zapowiada wzrost akcji kredytowej ruszyła więc banki się trochę
    duszą.

  • 3. Data: 2013-01-23 19:22:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy
    > beda ciagle spadac ??

    Wzrosna, jak wzrosnie akcja kredytowa a ona spada. Kolejnym symptomem jest
    znaczne oslabienie PLN; na razie zlotowka jest dosyc mocna, stad portfele
    kredytowe walutowe nie sa takim problemem dla bankow.
    Na chwile obecna zamrazanie gotowki na lokatach ponizej 5% wydaje mi sie
    slabym rozwiazaniem, lepiej na kontach oszczednosciowych lub lokaty w
    bankach spoldzielczych powyzej 6%(procent zmienny, ale przy terminach 3 lub
    6-m raczej nie dorownaja bankom komercyjnym).

  • 4. Data: 2013-01-23 19:30:00
    Od: "TS" <f...@d...com>

    > slabym rozwiazaniem, lepiej na kontach oszczednosciowych lub lokaty w
    > bankach spoldzielczych powyzej 6%(procent zmienny, ale przy terminach 3
    > lub 6-m raczej nie dorownaja bankom komercyjnym).

    Jakies konkretne linki?

  • 5. Data: 2013-01-24 00:40:09
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 19:22:01 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:

    > Wzrosna, jak wzrosnie akcja kredytowa a ona spada. Kolejnym symptomem jest
    >
    > znaczne oslabienie PLN; na razie zlotowka jest dosyc mocna, stad portfele
    >
    > kredytowe walutowe nie sa takim problemem dla bankow.

    To po kiego wtedy zakladac lokaty? Nie lepiej kupic walute i zarobic na wzroscie jej
    kursu 2-3 razy wiecej?

  • 6. Data: 2013-01-24 08:36:56
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > To po kiego wtedy zakladac lokaty? Nie lepiej kupic walute i zarobic na
    > wzroscie jej kursu 2-3 razy wiecej?

    Chyba, ze chcesz zarabiac na spadkach :).
    Wg aliorowego raportu "Globalna gospodarka w 2013 r.",
    PLN ma sie umacniac - GBP, CHF maja caly czas (az do konca 2013)
    spadac a EUR i USD maja miec maly podryg w pierwszym kwartele a potem
    spadek.

  • 7. Data: 2013-01-24 08:45:52
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > PLN ma sie umacniac - GBP, CHF maja caly czas (az do konca 2013)
    > spadac a EUR i USD maja miec maly podryg w pierwszym kwartele a potem

    BTW:
    sledze kurs GBP od pazdziernika i zaluje, ze nie sprzedalem ich
    jak staly po 5.2 (ostatnio w polowie listopada);
    przy obecnym kursie jestem pare stow w plecy
    i wyglada na to, ze bedzie sie to tylko poglebiac :/

  • 8. Data: 2013-01-24 14:08:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TS" <f...@d...com> napisał w wiadomości

    > Jakies konkretne linki?

    SK Bank- spoldzielczy , e-lokaty dla kazdego, oproc. zmienne

  • 9. Data: 2013-01-24 14:26:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak staly po 5.2 (ostatnio w polowie listopada);
    > przy obecnym kursie jestem pare stow w plecy
    > i wyglada na to, ze bedzie sie to tylko poglebiac :/

    Wszystko do czasu, ruina w Polsce bedzie wieksza niz sie nie jednemu wydaje.
    Euforia na EUR nie bedzie trawala wiecznie, same Niemcy nie zarobia na
    strefe EUR.

  • 10. Data: 2013-01-24 14:38:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 14:26:22 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
    > Wszystko do czasu, ruina w Polsce bedzie wieksza niz sie nie jednemu wydaje.
    >
    > Euforia na EUR nie bedzie trawala wiecznie, same Niemcy nie zarobia na
    >
    > strefe EUR.

    Jakieś czarnowidztwo głosisz ostatnio na grupie. Albo jesteś urodzonym pesymistą;)