  • 11. Data: 2004-07-08 12:42:57
    Temat: Re: Kawiarenki internetowe i logowanie do ebankow ?
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    " Jarek Andrzejewski" dnia śro 7. lipca 2004 22:14 zapodal (a) na
    pl.biznes.banki taki tekst :

    > SSL. Keylogger na komputerze kawiarenki jest przed zaszyfrowaniem, a
    > ciekawski admin - po.

    Juz to widze swoimi oczami ;)
    (nie wiem jak to dziala w kawiarenkach)
    Przychodzi klient z laptopem do kawiarenki chce sie podpiac
    Prosze bardzo,polaczenie umie pan skonfigurowac?
    Prosze tu ma pan na kartce numer ip,maske podsieci,serwery dns i brame.

    --
    Linux MDK 10.0 , Freesco - RuLeZ ;)
    N...@k...onet.pl KaDu 5413453

  • 12. Data: 2004-07-08 12:58:41
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "kuba" <S...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Prosze bardzo,polaczenie umie pan skonfigurowac?
    > Prosze tu ma pan na kartce numer ip,maske podsieci,serwery dns i brame.

    1. Jaka jest różnica między wpięciem się swoim laptopem w kafejce a wpięciem
    się do dowolnej innej sieci?
    2. Wiesz, co to jest DHCP?
    3. Nawet jak nie ma DHCP, to serwery DNS można wpisać jakiekolwiek,
    niekoniecznie te, które poda na karteczce administrator z kafejki.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2004-07-08 14:26:15
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    kuba <S...@k...onet.pl> writes:

> [...]
    > Prosze bardzo,polaczenie umie pan skonfigurowac?
    > Prosze tu ma pan na kartce numer ip,maske podsieci,serwery dns i brame.

    W kawiarenkach to zwykle jest DHCP....

  • 14. Data: 2004-07-08 18:33:27
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    " Marcin Kasperski" dnia czw 8. lipca 2004 16:26 zapodal (a) na
    pl.biznes.banki taki tekst :

    > W kawiarenkach to zwykle jest DHCP....

    Tak to jest jak sie z kawiarenek nie korzystalo ;)

    --
    Linux MDK 10.0 , Freesco - RuLeZ ;)
    N...@k...onet.pl KaDu 5413453

  • 15. Data: 2004-07-08 19:08:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Artek" <a...@e...one.pl> writes:

    > 3. Nawet jak nie ma DHCP, to serwery DNS można wpisać jakiekolwiek,
    > niekoniecznie te, które poda na karteczce administrator z kafejki.

    A nawet mozna miec wlasny serwer DNS na laptopie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2004-07-09 09:18:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a jezeli podepne wlasnego laptopa czy tez moze byc zagrozenie przechwycenia
    > danych  - ?
    Zna(a*)acznie mniejsze, ale
    taniej i lżej będzie wziąść ze sobą przygotowanego wcześniej
    np. bootowalnego Knoppixa i odpalić go na kompie w kawiarence.

    *(a*10^n) :-)

  • 17. Data: 2004-07-12 08:27:02
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    kuba wrote:
> [...]
    > Prosze bardzo,polaczenie umie pan skonfigurowac?
    > Prosze tu ma pan na kartce numer ip,maske podsieci,serwery dns i brame.

    Ja to widzę tak: wchodzisz do kawiarenki, pytasz czy mają WiFi. Jak nie
    mają, to wychodzisz. Po co się z dziadami zadawać.

    Ohm

  • 18. Data: 2004-07-13 11:45:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 12 Jul 2004 10:27:02 +0200, w <4...@p...onet.pl>, Ohm
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ja to widzę tak: wchodzisz do kawiarenki, pytasz czy mają WiFi. Jak nie
    > mają, to wychodzisz. Po co się z dziadami zadawać.

    Trzeba być niepełnosprawnym umysłowo, by w kafejce instalować WiFi.

  • 19. Data: 2004-07-13 11:57:20
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba być niepełnosprawnym umysłowo, by w kafejce instalować WiFi.

    Uzasadnisz to jakoś?
    Chociaż też uważam, że wystarczy dać takiemu klientowi skrętkę z wtyczką
    RJ45.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 20. Data: 2004-07-13 13:24:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Jul 2004 13:57:20 +0200, w <cd0ibo$30l$1@achot.icm.edu.pl>, "Artek"
    <a...@e...one.pl> napisał(-a):

    > Uzasadnisz to jakoś?
    > Chociaż też uważam, że wystarczy dać takiemu klientowi skrętkę z wtyczką
    > RJ45.

    No właśnie -- po co instalować coś, co jest gorsze, droższe i dodatkowo ma się
    nad tym ograniczoną kontrolę?