    From: " 0sa" <0...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasa za zakupy. . . w Walmart.com
    Date: Sat, 29 Nov 2003 17:24:34 +0000 (UTC)

    poilkj <...@...a.a.a.invalid> napisał(a):

    > " Osa" <0...@g...pl> wrote in message

    > Czytać, to ja sobie mogę. Jak chce to kupić. I teraz szukam metody jak to
    > zrobić tanio z Polski.

    Nie ma problemu jak to zrobic z Polski zakladajac ze masz np. karte
    kredytowa, check lub M.O. wydany przez US bank ale przypuszczam ze wiekszy
    problem bedzie np. wyslac to do Polski. :)

    > zaplaty
    > and
    > Wiem o tym.
    > No właśnie. To jest problem Ameryki. Wydaje im sie, że są pępkiem świata.

    Czy Walmart jes pepkiem swiata to nie wiem ale co prawda Walmart jest
    najwieksza tego typu firma na swiecie, zatrudniajaca prawie poltora miliona
    pracownikow globalnie. Jednak jej filozofia jest zawsze sprzedawanie towarow
    po konkurencyjnej cenie -- wiec napewno zgodzisz sie ze ceny poszlyby
    natychmiast w gore jezeli sprzedawano by te towary poza USA gdzie fraud i
    koszty podwyzszaja znacznie ceny.

    0sa