  • Data: 2003-11-29 23:12:37
    Temat: Re: Kasa za zakupy. . . w eBay.com
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    " 0sa" <0...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:bqb41t$493$1@inews.gazeta.pl...

    > Jezeli NIE sa akceptowane to wyraznie jest to opisane co sam zapewne
    > zauwazyles np. w Walmart.com.

    NIE jest wyraźnie napisane. Okazuje się to dopiero przy próbie płacenia
    kartą.
    Walmart nie handluje na eBay, a podałem ci ten przykład jako dowód, że nie
    wszystkie karty są takie same.

    > Dla okazyjnych zakupow, powiedzmy raz czy dwa razy na rok dodatkowe kilka
    > dolarow na oplaty nie zmieni niczego
    Właśnie z takimi okazyjnymi zakupami jest problem, bo nie można okazyjnie
    przesłać pieniędzy za granicę z polskich banków po niskich kosztach.

    > a jezeli naprawde potrzebujesz cos
    > kupowac i sprzedawac na eBay codziennie to najproscie zawsze jest otworzyc
    > sobie jakies zupelnie darmowe internetowe konto lub kilka kont w USA.
    >
    > Normalnie rozchodzi sie abys dostal darmowe czeki, darmowa karte VISA lub
    > M/C i nieograniczona ilosc tranzakcji w kazdej formie a szczegolnie jezeli
    > jestes w Polsce czy innym kraju to wazna jest nieograniczona ilosc
    > tranzakcji za darmo poprzez Internet.

    Podeślij adresy banków amerykańskiech, które założą konto przez internet,
    dla kogoś zza granicy bez SSN i jeszcze dadzą czeki i kartę kredytową do
    tego.
    Chyba wiele osób na to czeka.

    > Wracajac do twojego darmowego konta lub kont to posiadanie tego konta
    > pozwoli ci praktycznie bezryzykownie zrealizowac wiekszosc zakupow na eBay
    > poniewaz bedziesz mogl zawsze uzyc albo swoja karte wydana przez
    amerykanski
    > bank albo bedziesz mogl zawsze elektronicznie wypisac i dostarczyc czek na
    > drobne zakupy w eBay bedac w Polsce -- do $200 zakupy na eBay sa
    > ubezpieczone uzywajac czek.
    >
    > W tym wypadku posiadajac tylko dostep do elektronicznego czeku i swojej
    > karty przypuszczam ze bedziesz mogl zrealizowac 90% wszystkich aukcji na
> [...]
    Fajnie tylko, że do tego banku też trzeba przelać pieniądze z Polski.