    From: "patek777" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasa do USA - PARANOJA!
    Date: Sat, 29 Nov 2003 16:31:14 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@195.205.9.41

    Przy wiekszych sumach nie jest to tak proste jak: wpłac złotówki plus
    prowizja i płace za ciebie.

    Tym , którym płacisz PayPalem chcą by towar był wysyłany na tzw verified
    adres, czyli Twoj.
    Jest to dla nich wazne gdyz Paypal daje im pewne gwarancje przy sprzedazy
    pod warunkiem ze wyslą towar na adres płacącego.

    Tranzakcja , o której piszesz wyglada tak jakbys ukradł od kogos hasło
    wszedł na jego konto, zapłacił za coś i co najgorsze kazesz sobie towar
    wysłać na zupełnie inny adres.

    Jakby nie patrzeć na ten PayPal z Polski jest przerąbane.

    patek777