  • Data: 2002-01-12 16:51:17
    Temat: Re: Karty w Multibanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Jan 2002 15:33:37 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

    >Witam,
    >mam pewne niejasności co do momentu, w którym można zamówić VC. Wydaje
    >się, że regulaminu wynika, iż dopiero po założeniu rachunku można
    >złożyć wniosek, natomiast w innym miejscu piszą tak, jakby można było
    >to zrobić wcześniej. Jak? Można przez internet?

    Karta wydawana jest do konkretnego rachunku, wiec musi byc konto zeby
    zamowic karte.

    >Druga sprawa, to VE. Czy koniecznie trzeba ją mieć? Bo jeśli dostałbym
    >VC, to do niczego nie byłaby mi potrzebna, więc płacenie złotówki co
    >miesiąc byłoby bez sensu. I teraz - jeśli zamawia się ją dopiero po
    >założeniu konta, to ok. Natomiast czy nie jest czasem tak, że
    >przysyłają ją automatycznie i za pierwszy miesiąc i tak trzeba
    >zapłacić? A może w ogóle nie można z niej zrezygnować?

    Nikt nie zmusza Cie do posiadania zadnej karty. Jak chcesz to mozesz
    miec i RORa bez karty. Oczywiscie mozna zamowic tylko VC bez VE.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl