  • 1. Data: 2002-01-12 14:33:37
    Temat: Karty w Multibanku
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    Witam,
    mam pewne niejasności co do momentu, w którym można zamówić VC. Wydaje
    się, że regulaminu wynika, iż dopiero po założeniu rachunku można
    złożyć wniosek, natomiast w innym miejscu piszą tak, jakby można było
    to zrobić wcześniej. Jak? Można przez internet?

    Druga sprawa, to VE. Czy koniecznie trzeba ją mieć? Bo jeśli dostałbym
    VC, to do niczego nie byłaby mi potrzebna, więc płacenie złotówki co
    miesiąc byłoby bez sensu. I teraz - jeśli zamawia się ją dopiero po
    założeniu konta, to ok. Natomiast czy nie jest czasem tak, że
    przysyłają ją automatycznie i za pierwszy miesiąc i tak trzeba
    zapłacić? A może w ogóle nie można z niej zrezygnować?

    Jeśli to coś zmienia, to chcę założyć Multikonto Jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2002-01-12 16:04:43
    Temat: Re: Karty w Multibanku
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    Niedawno zalozylem konto w Multi i:
    - wniosek o VC zlozylem zaraz przy zakladaniu konta (dostarczylem historie
    konta za 6 miesiecy z innego banku),
    - VE nie trzeba brac.

    Jak dostane karte to dam znac.

    pzdr
    Andrzej

  • 3. Data: 2002-01-12 16:42:17
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    A kiedy ją zamówiłeś?

  • 4. Data: 2002-01-12 16:51:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 12 Jan 2002 15:33:37 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

> [...]
    >złożyć wniosek, natomiast w innym miejscu piszą tak, jakby można było
    >to zrobić wcześniej. Jak? Można przez internet?

    Karta wydawana jest do konkretnego rachunku, wiec musi byc konto zeby
    zamowic karte.

> [...]
    >przysyłają ją automatycznie i za pierwszy miesiąc i tak trzeba
    >zapłacić? A może w ogóle nie można z niej zrezygnować?

    Nikt nie zmusza Cie do posiadania zadnej karty. Jak chcesz to mozesz
    miec i RORa bez karty. Oczywiscie mozna zamowic tylko VC bez VE.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-01-12 16:52:49
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > A kiedy ją zamówiłeś?
    Zamowilem ja w dniu otwarcia oddzialu w Bydgoszczy-czwartek 10.01.02

    Andrzej

  • 6. Data: 2002-01-12 17:51:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    > Karta wydawana jest do konkretnego rachunku, wiec musi byc konto zeby
    > zamowic karte.

    Czyli dopiero po dotarciu podpisanej przeze mnie umowy do Multi mogę
    składać wniosek czy już po oddzwonieniu z banku (a może w trakcie tej
    rozmowy?)?

    > Nikt nie zmusza Cie do posiadania zadnej karty. Jak chcesz to mozesz
    > miec i RORa bez karty. Oczywiscie mozna zamowic tylko VC bez VE.

    Ok. Thx.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2002-01-12 18:25:58
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Czyli dopiero po dotarciu podpisanej przeze mnie umowy do Multi mogę
    > składać wniosek czy już po oddzwonieniu z banku (a może w trakcie tej
    > rozmowy?)?

    Jeśli zakładasz konto dzwoniąc do Multilinii to powstaje ono fizycznie w
    systemie w tym momencie, to że Ty nie możesz z niego w pełni korzystać
    to inna sprawa. Wniosek o kartę możesz jednak złożyć. Z drugiej strony
    to jeśli zakładasz konto zdalnie to i tak razem z umową będziesz im
    musiał przesłać historię z innego banku, więc wcześniej ten wniosek nie
    nabierze "mocy urzedowej".
    Nie masz pod ręką jakiegoś oddziału? Tam jakby sprawniej można to
    wszystko przeprowadzić.

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-01-12 19:10:22
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    Jescze 1 pytanie odnośnie kart:

    Mam konto Jestem od 25.10.01 czyli umowne 3 miesiące (potrzebne do VC) miną
    25 stycznia. W listopadzie, grudniu i styczniu mam limit wpłat >1000 PLN Czy
    mogę już teraz złożyć wniosek o VC czy muszę jescze poczekać 2 tyg.?
    (Historii z innego banku nie przedstawiałem)

    --
    Pozdr,
    Paul.

  • 9. Data: 2002-01-12 19:31:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 12 Jan 2002 20:10:22 +0100, "Paul" <p...@p...pl>
    wrote:

> [...]
    >mogę już teraz złożyć wniosek o VC czy muszę jescze poczekać 2 tyg.?
    >(Historii z innego banku nie przedstawiałem)

    Zasady sa jasne, konto powinno istniec od trzech miesiecy i powinny
    byc na nie wplywy min. 1kzl na miesiac. W tej chwili spelniasz tylko
    jeden z tych warunkow.

  • 10. Data: 2002-01-13 11:10:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    W jakim "formacie" mozna dostarczyc historie rachunku do Multi?
    Wydruk podbity?
    Czy moze ktos sie orientuje ile to kosztuje w:
    BZWBK
    Fortis Pl@net?

    ------
    Amra the Freelancer