  • 21. Data: 2004-12-08 13:56:17
    Temat: Re: Karty pre-paid na okaziciela w ofercie BZ WBK!
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    blad napisał(a):

    > sam juz nie wiem czy te karty podarunkowe to beda "portmonetki" - ale jesli tak
    > to po kiego im pasek?

    To przecież będą normalne debetówki działające on-line. Nie wyobrażam
    sobie, by działało to inaczej w tym przypadku.

    > a o kartach chipowych mozna wiele znalezc na www.kartyonline.pl :-)

    To akurat wiem........ :-)

  • 22. Data: 2004-12-08 13:57:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    blad napisał(a):

    > Dowiadywałem się w BZWBK - od 13 grudnia beda dostepne rowniez w "wybranych
    > placowkach pocztowych", ale w korespondencji wewnetrznej bank nie oglosil w
    > których

    Właśnie. Co z tą pocztą. Jakaś umowa/rejestracja?

  • 23. Data: 2004-12-09 19:15:52
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > karty chipowe typu "portmonetka" z pewnoscią są off-line i zdejmują z
    > salda
    > przelanego na karte. Jesli maja pasek to przy obsludze przy jego pomocy
    > operacja
    > obciaza konto bankowe a nie portmonetke.
    >
    > sam juz nie wiem czy te karty podarunkowe to beda "portmonetki" - ale
    > jesli tak
    > to po kiego im pasek?

    Zgodzę się, że karta chipowa portmonetka jest off-line. W przypadku BZ WBK
    nie ma jednak mowy o tym, że jest to karta portmonetka. Podejrzewam "zwykły"
    profil EMV gdzie ustawiane są liczniki ilości transakcji lub kwot. Taka
    karta nie trzyma salda nawet jeśli działa off-line. Ma ustawione warunki np.
    do trzech transakcji i/lub kwoty 500 PLN karta może zautoryzować transakcję
    off-line. Po przekroczenie tych limitów musi być off-line. Można też
    określić kiedy dozwolony jest offline np. tylko w POS-ie, ale już nie w
    bankomacie.