  • 1. Data: 2004-12-07 07:00:04
    Temat: nowa strona vw i zagadka
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    oprocentowanie konta plus:

    od kwoty - oprocentowanie efektywne
    http://www.vwbankdirect.pl/A86E1C603372484FBA0937F7E
    99AE817.html
    1 PLN 4,96%
    25 000 5,01%
    50 000 4,07%
    100 000 4,13%

    i moze ktos wie, jak to mozliwe, ze oprocentowanie efektywne maleje wraz ze
    wzrostem kwoty
    :-)
    oczywiscie wiem, ze to blad na stronie - bo ta ich strona to jeden wielki
    błąd i ciekawi mnie jedynie kiedy poprawią choćby tę literówkę
    7 xii g: 8:00

  • 2. Data: 2004-12-07 07:27:14
    Temat: Re: nowa strona vw i zagadka
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krab napisał(a):

    > i moze ktos wie, jak to mozliwe, ze oprocentowanie efektywne maleje wraz ze
    > wzrostem kwoty
    > :-)

    To taka współczesna wersja Robin Hooda, czyli podobnie jak z tym 50%
    podatkiem dla najbogatszych :)

    Im więcej masz tym mniej masz ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*