    From: "Maurycy" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty płatnicze w Australii
    Date: Tue, 22 Apr 2003 16:52:11 +0200

    > Czy ktoś może orientuje jaką kartę płatniczą najlepiej zabrać ze sobą do
    > Australii.
    W zeszłym roku miałem ze soba VE mBanku i debetowa VC z BZWBK. Nie mialem
    zadnych problemow z ktorakolwiek z nich, ani w sklepach, ani w bankomatach.
    Nawet w czasie wycieczki na wyspe, na ktorej znajdowal sie tylko jeden mały
    sklepik mający najpotrzebniejsze rzeczy, tj. piwo, kapielowki i tego typu
    rzeczy;) bezproblemowo placilem elektronem.

    Co do oplacalnosci, to wydaje mi sie, że mBank mial troche korzystniejszy
    kurs wymiany niz
    BZWBK, ale glowy sobie nie dam obciac.

    Co do dodatkowych oplat za wyplate gotowki w bankomacie za granicą, to
    polecam lekture TOiP'a.

    Pozdrawiam,
    Maurycy

    ps. W razie jakichkolwiek pytan o AU smialo pisz na PRV.